don
don
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
صباح الفل عليكم كلكم واحدة واحدة وبوسة كبيرة ومنمن اخيرا ظهرتى كل سنة وانتى طيبة معلش انا فى الصفحة الجديدة عايزة اخلصها والنت اساسا سىء جدا عندى المهم حاولوا تخلصوا قوائم السحور علشان اضيفها برضة بس على ما اخلص اللى فى ايدى
ياااااااااموتى انا زعلانة جدا لان مش هو دة اللى كان فى دماغى ..........وفشلت فى تنفيزة طول الليل مانمتش والله علشان ا..........لكن معرفتش برضة
Noody30
Noody30
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
دون يا حبيبتي متزعليش و لا يهمك، كملي انتي بس، انا فاهمة انتي كنتي عاوزة ايه لكن مفيش مشاكل، انزلي ببقية الموجود و هي حتتظبط لوحدها

صحيح، هي ام ياسمين فين؟؟

قايمة سحور:

زبادي - عجة- سلطة خضراء- جبة قريش بالطماطم - زيتون اسود

ملاحظة: بلاش المخللات الحادقة في السحور يا جماعة عشان العطش، عشان كده تلاقوني باكتب يا اما خضروات يا اما زيتون اسود لكن الزيتون الاخضر و الليمون و المخللات صعبة عالسحور عشان الاملاح كمان

سحور تاني:

زبادي- بيض مقلي و مهروس فيه حتة جبنة قريش (بيبقى لذيذ و مغذي جدا بس زودوا الملح و الفلفل الاسود شوية لان الجبنة عادبة)- فول بالزيت و الليمون و الكمون- خضروات مقطعة
Noody30
Noody30
mooty mooty :
صباح الخيييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
صباح الخيييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
دون شوفي كده بسرعة

و كمان شيكي عالخاص بسرعتين
egypt-jasica
egypt-jasica
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
كده نسيتونى خالص يلا معلش انا منستكوش وحشتونى كتيييييييييييييييير
دندون ازيك وحشتينى كتييير
شكرا لنودى حبيبتى على السؤال ياجميل وحلوه قوى قوائم السحور يارب كل سنة وانتم كلكم بخير وطيبين

هبهوب ازيك مبرك dsl انا كمان عندى وممكن ازهقك واخلى العفريت بتاعك ينتحر بس لما ياسمين تسينى اعرف ادخل

وحشتونى
رواء - مسلمه - ام ابيها - سمسمه - موتى - ERA - منى - ام الهنا - سبانش - رونى - نهى - zearada- وكل الناس الحلوه اللى معانا وكل سنة وانتم طيبين

احلام عصفورتى ازيك وحمد الله على السلامة ياقمر وكل سنة وانتى طيبه ياسمين بتسلم عليكى كتير ادعلها ربنا يصلح حالها السنة ده يارب
انا سعيدة جدا انك قدرتى تدخلى وتنورى معانا

يارب مكونش نسيت اى حد ولو نسيت محدش يزعل منى
egypt-jasica
egypt-jasica
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
طيب ممكن اضيف قائمة للفطار

خشاف - عرقصوص

ورق عنب بالكوارع
كرشه بالحمص
لسان محمر