هبه عبد العظيم
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
دون طلعت هى الى فوقى مش نوووووووووووووووووودى
don
don
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته وحشتوني جدا جدا جدا، معلش انا غبت عنكم كتير بس كان عندي شغل كتير و معاه انفلوانزا فوق البيعة :( انا دلوقت داخلة لكم من البيت مخصوص و النت ممل و بطئ طبعا بس انتم وحشتوني اوي اوي. و شكرا لكل واحدة سألت عليا و اسفة لو كنت قلقتكم عليا منى تروحي و ترجعي لنا بالسلامة و دعواتك معانا، ام ابيها تقومي بالسلامة يا حبيبتي و الله بادعيلك و انتي عارفة دعوة المسافر بقى :) بس افتكريني في دعوة صغننة في السكة. مسلمة و نها و سمسم و ام ياسمين و ام باسل و سبانيش فلاور و رواء و هبة وحشتوني كلكم دندونتي بقى سايباكي للاخر، وحشتيني موووووت يا ست الكل و على فكرة عملت بسبوسة بالقشطة يوم الجمعة و اكلوا صوابعهم وراها!!! كمان يا بنات عملت سمبوسك اللي بالخضار و نالت اعجاب الجميع و حاقولكم على سر الخضار: انا جبت خضار مشكل و خرطت بصلة كبير شوية و شوحتها في خليط من زيت زيتون على زيت ذرة و بعدين شوحت الخضار معاها و ضفت الملح و الفلفل الاسود و تشعيرة بسيطة بهارات، لحد هنا تمام و كله عادي، عملته زي السوتيه عادي بس قبل ما اطفي عليه حطيت ايه؟؟؟؟ حطيت رشة جبنة بارميزان مبشورة!!!!! بجد قلبت الطعم تماما و بقت نكهته مميزة و حشيت بيه السمبوسك و عجبهم جدا. و من كام يوم عملت نفس الخضار و جنبه رز بالزبيب و خلطة ميلرز باللحمة و كانت اكلة خفيفة و جميلة موت، ياللا اي خدمة يا حلوات
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته وحشتوني جدا جدا جدا، معلش انا غبت عنكم كتير بس كان عندي شغل...
وحشتينا يا نودى ......ما قلنالك سيبك من اليابانى وخليكى معانا من الاول ...........
هاتية واحنا نعلمهولك الكروتة فى الشغل ليها طعم تانى والله دة حيموت من الضمير اللى عنده
ماعلينا منورة يا نودى ووحشتيتى جدا.......اما توءمك السيامى الانسة موتى ماشوفتبهاش امبارح واحنا فى النت كافية مع بعض وبتحاول تعلمنى تنزيل الصور ....محدش كان يجروء ينطق من القاعدين جنبنا
Noody30
Noody30
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
احم احم، كده يا دندون؟؟ لسه عارفة اخيرا؟؟؟ مكنش العشم يا قمرنا، بس انتي كمان وحشتينا اوي، اما المدير فربنا يهده!!! هي فين مووتي صحيح؟؟ اختفت فين؟؟ اوعي تكوني قفلتي عليها السايبر!!

يا هبة حرام عليكي كل ده خصم يا مفترية؟؟!!!! طيب خليهم خصم نص يوم و عدي الباقي عشان خاطر البسبوسة!!!
don
don
ازيكم كلكم حبيت بس اسلم عليكم علشان بكرة ان شاء الله آخر يوم ليا في الشغل وهابدأ اجازة الوضع، وبيكون صعب عليا قوي ادخل من البيت علشان النت بطيئة موووت عموما برضه هابقى احاول بس حبيت اسلم الأول احسن اولد اليوم ولا حاجة المهم ان شاء الله باذن الله ربنا يفكرني وهادعي لكم كلكم منى ما تنسنيش باللي وصيتيك به وترجعي بالسلامة ان شاء الله قلبك مشروح ومبسوطة ، انا متأكده ان ما فيش بعد كده راحة نفسية ربنا يهنيك يا رب دينا نفسي الحق ملف العيد ربنا معك انت وموتي انت فين يا أمولة؟ هبة انا فاكرة وان شاء الله هادعيلك ووالله دعيت لك من كم يوم كده ساعات بتيجي للواحد ساعة تجلي ويلاقي نفسه عاوز يدعي ودعيت لك والله أم باسل رواء روني احلام مسلمة أمهات الياسمين 1، 2 ام حبيبية كلكم كلكم هتوحشوني قوي ولو نسيت اسم حد مش يزعل سامحوني المهم بقى يا حلوات اشوفكم على خير ان شاء الله والدعوة لحضور السبوع والعقيقة مفتوحة وعامة واياك بقى حد يزوغ
ازيكم كلكم حبيت بس اسلم عليكم علشان بكرة ان شاء الله آخر يوم ليا في الشغل وهابدأ اجازة الوضع،...
ربنا يقومك بالف الف سلامة ووالله كلنا بندعيلك ....بس بعد كدة ماتبقيش تمسكى فى خناقنا وتقولى انتوا السبب انتوا اللى كنتم عايزينى اولد انا بقولك اهو انتى اللى رحتى تولدى برجليكى

بس يا ام ابيها انتى عامله الدعوة للسبوع والعقيقة عااااامة ومكتبتيش العنوان

طب نيجى فين ؟؟؟منين ؟؟؟؟؟؟
don
don
يا حبيبتى يا هوبه ولسة عايشة لحد دلوقتى ؟؟؟؟؟ ما فطستيش
استنى لما اقوم علشان تعرفى تتحركى :icon28: