هبه عبد العظيم
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
نهى ميرسى يا توته خلاص بقى هقول لهم يحطولى وين زيب بس بصراحه مش بحب احتفظ باى حاجه شخصيه فى كمبيوتر الشغل لذلك بفرغه اول باول
على فكره يا ام الهنا انا مقصره جدا معاكى معلش بس كل الترتيبات بصراحه باظت وانا اول المحبطين
ronii
ronii
على فكره امبارح عملنا سمك واليكم طريقه رز سمك روعه يا بنات والله انا جبته من منتدى ثانى بس تحفففففففففففففففففه المقادير 1 كوب ارز 4 م ك زيت 2بصلة مقطعه صغير كمون ملح نصف كوب عصير طماطم 2 م ك صلصة طماطم جزر مبشور فلفل اخضر مبشور نحط الزيت على النار حتى يسخن ونضيف البصل ونقلب لحد ما يحمر جدا نضيف الارز ونقلب لحد ما يبقى الارز لونه بنى نضيف عصير الطماطم والصلصه والكمون والملح ونغطى الارز بالماء لينضج بالبخار واول ما المياه تتشرب نضيف الجزروالفلفل لاخضر ونغطيه الى تمام النضج
على فكره امبارح عملنا سمك واليكم طريقه رز سمك روعه يا بنات والله انا جبته من منتدى ثانى بس...
يلا يا بنات بالهنا الشفا عليكوا كلكوا :27:
هبه عبد العظيم
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
اممممممممممممممممممممممممممممممممممم

اللهم ما صلى على سيدنا محمد
ronii
ronii
على فكره امبارح عملنا سمك واليكم طريقه رز سمك روعه يا بنات والله انا جبته من منتدى ثانى بس تحفففففففففففففففففه المقادير 1 كوب ارز 4 م ك زيت 2بصلة مقطعه صغير كمون ملح نصف كوب عصير طماطم 2 م ك صلصة طماطم جزر مبشور فلفل اخضر مبشور نحط الزيت على النار حتى يسخن ونضيف البصل ونقلب لحد ما يحمر جدا نضيف الارز ونقلب لحد ما يبقى الارز لونه بنى نضيف عصير الطماطم والصلصه والكمون والملح ونغطى الارز بالماء لينضج بالبخار واول ما المياه تتشرب نضيف الجزروالفلفل لاخضر ونغطيه الى تمام النضج
على فكره امبارح عملنا سمك واليكم طريقه رز سمك روعه يا بنات والله انا جبته من منتدى ثانى بس...
عليه الصلاه و السلامممممم
nohaa
nohaa
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
هو كل واحد ليه كام حتة؟
انا حامل فاهاخد 2 :39: :39: