nour el amar

nour el amar @nour_el_amar

عضوة جديدة

أرجوكم تساعدوووووووونى أنا بضيع ونفسيتى وحشة جدا

علاج السمنة والنحافة

[السلام عليكم ورحمة الله:44:FF00CC

ارجوكم تساعدونى انا تعبت جدا ومش عارفة اعمل ايه عندى ارداف وفخوذ كبيرة ومهما اعمل دايت برده المنطقة دى مش بتقل غير بصورة بصيطة جدا وانا صحتى مش بتستحمل الدايت كتير لأنى بيجيلى هبوط أنا عايزة حل لأنى زيادة وزنى بتأثر على نفسيتى خصوصا انى مخطوبة ولسه متجوزتش امال لما اتجوز هكون اد ايه انا فكرت اجيب العجلة الرياضية سمعت انها بتخسس المناطق دى ارجوكم اللى تعرف اى حاجة تقولى بسرعة قبل مايجيلى اكتئاب والله هدعيلكم كلكوا بس تهتموا بيا لأنها مشكلة كبيرة فى حياتى
8
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

راس المعزّة
راس المعزّة
الله يعينك صراحة, وعلى فكرة الفخوذ والأرادف هذي 99% تكون ورااثية وصعبه انها تزوووول بس ممكن انك تخفيفيها بركوب العجاه والدرج جدا ممتااز جربي الله يوفقك وينحفك...:)
الساجدة لله وحده
الله يعينك صراحة, وعلى فكرة الفخوذ والأرادف هذي 99% تكون ورااثية وصعبه انها تزوووول بس ممكن انك تخفيفيها بركوب العجاه والدرج جدا ممتااز جربي الله يوفقك وينحفك...:)
الله يعينك صراحة, وعلى فكرة الفخوذ والأرادف هذي 99% تكون ورااثية وصعبه انها تزوووول بس ممكن انك...
nour el amar
nour el amar
:icon33: FF00FF
nour el amar
nour el amar
يعنى كل دول دخلوا ومحدش منهم رد عليا امال لو مكنتش قلت انى تعبانة جدا ومحتاجلكوا على فكرة انتوا طلعتوا اخوات اى كلام وبتوع مصلحتكوا ومش بتفكروا فى غيركوا لو كنت كاتبة نظام ريجيم او وصفة لماسك كنتوا هتكتبوا الردود ومش هلاحق على أسألتكم لكن علشان بطلب مساعدتكم محدش بيرد عليا على العموم متشكرة جدا ده انا اول مرة اطلب منكم حاجة وانا مشتركة جديدة وحبتكم اوى وقلت هما دول اللى هيخرجونى من اللى انا فيه لكن للأسف
حاشجيات
حاشجيات
حبيبتي نور القمر:اولا حاسف فيكي من جد لأني برضه لمن يزيد وزني شويه اتعقد نفسيا واشوف الدنيا سودا وتقل ثقتي بنفسي جدا والكلام هذا.
جربت دايت والعجله بس وانا متعقده لمده شهراو اكثر وسويت دايت، وترقيبا بمعدل حرق 600 كالوري باليوم ولا شفت نتيجه ولا نحفت حتى ربع كيلو. فقررت اني ما اسوي دايت خلاص
لاني لمن ابطله ارجع ازيد بغباء.
فلو تبغي تنزلي وزنك احسن طريقه اللي هي تخففي من اكلك شويهوحاولي تمشي و تسوي اي رياضه معاه.و تذكري ان اللي يجي بسرعه يروح بسرعه. يعني اتبعي طريقه تكون هي طريقتك في الحياه واسلوب اكلك اللي راح تتبعيه على طول.
انا والله حاسه فيك لاني برضه كنت ابغى انزل وزني باي طريقه.
بس قبل كل هذا ادعي ربك وان شاء الله يصير خير.
و رمضان جاي يعني مفروض وزننا ينزل فيه. لانه شهر عباده مو شهر اكل.
وتدري ايش يفيد كمان لازم يكون عندك عزيمه واراده قويه جدا وصبر. والله يوفقك يا عيوني