ااه ياقلبي
ااه ياقلبي
الله يعطيكم الف عاااايفه ويرزقكم باللي تبووون
مشكورين ويارب اصير بيضاء
فنانه مررره
فنانه مررره
بصي يا قمر بالنسبة لسواد الرقبة لازم تشيلي طبقة كاملة من الجلد الأسود المتفحم لأن لو فضل مش حيأثر فيه أي كريمات تبييض .....فأولا إستخدمي مقشرات مثل أكرتين أو ريتن أي مع كريم حساسية بس لمدة 3 أسابيع فقط ومتتعرضيش لحرارة الفرن ولا تتعرضي للشمس أبدا وكويس إن إحنا في الشتاء ولازم تستخدمي واقي للشمس 100 % أضمن حتلاقي الجلد الأسود تقشر بالتدريج ووقع ....بعدها ريحي جلدك فترة بس داومي علي واقي الشمس حتي بعد ما توقفي خلطة المقشر وكريم الحساسية .....يعني مثلا ريحي أسبوعين وحذاري الليفة ........إوعي تليفي رقبتك إغسليها بصابونة تبييض في أنواع كتيرة ...يعني إغسليها بالصابونة فقط وإشطفيها بماء بابوننج لأن البابوننج بيبيض .....وبعدين إبدئي إستخدمي كريم الدوكين 4 فقط بدون خلط أي كريم معاه لمدة شهر .........إدهنيه بالليل ونامي والصبح إغسلي رقبتك بصابونة تبييض وإشطفيه بماء البابوننج ولازم تستخدمي واقي شمس دائما طوال حياتك عشان ميرجعش يسود ............والبابوننج ده حتلاقيه عند العطار ..جيبي شوية وحطي عليهم لتر ماء وسبيهم لحد ما يغلوا ولما يبرد إستخدمي مائه .......وأي سؤال أنا تحت أمرك يا عسل
بصي يا قمر بالنسبة لسواد الرقبة لازم تشيلي طبقة كاملة من الجلد الأسود المتفحم لأن لو فضل مش حيأثر...
كلامك راااائع ماشاء الله تبارك الله
ssma
ssma
استخدمي اسكنول مره حلو يعني يوميا
تاخذين قطن وتحطين عليه اسكنول وتمسحين منطقه الرقبه وتغسلينها بالمويه
عن تجربه مره روعه
نكهة خاصة
نكهة خاصة
استخدمي كريم سودو في النهار اسكنيول بلليمون وفي الليل كريم سودو انا مجربته مرره حلوه ان شاء الله تدعلي
استخدمي كريم سودو في النهار اسكنيول بلليمون وفي الليل كريم سودو انا مجربته مرره حلوه ان شاء الله...

كلامك صحيح ميه ميه