Noody30
Noody30
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته

صباح الفل عليكم جميعا

كيفكم و ايش احوالكم في رمضان؟؟ >>> معلش الواحد لسانه قلب مع المنتدى!!

تسلم ايديكي يا دندونة على نصايح امبارح و الاطباق الجديدة

سلامي لمسلمة و نها و ام ياسمين و سمسم الغايبة من فترة و ام ابيها و ايرا و ام زياد و ايرا و رواء و احلام و مووتي و هبة و منى و شيري و هالة و كل المدامات و البنات الحلوات
Noody30
Noody30
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
سؤال مهم جدا بالنسبة لي يا جماعة و يا ريت الاقي حد يجاوبه: يا ترى تعرفوا اماكن بتبيع لحم النعام بالقاهرة؟؟ و مطاعم بتقدم لحم النعام زي شاورما النعام و خلافه؟؟ يا ريت اللي يعرف يقول لي الاقيهم فين و شكرا مقدما
moslema_3
moslema_3
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
صباح الخير عليكم جميعا
دون هو جوزى ماندمش اننا فطرنا فى البيت هو ندم إنه إتجوز من أساسه ( و هو دة المطلوب )
لا والله عملت أكل و طلع جميل الحمد لله عملت صينيه بطاطس فى الفرن و أرز حطيت عليه خلطه ميلرز للأرز بالفراخ و عملت فراخ مقطعه و عليها فلفل و طماطم و بصل و شوربه لسان عصفور و تبوله ايه رأيك فيه أنفع؟
nohaa
nohaa
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
صباح الخير عليكم جميعا عاملين ايه في الصيام
ازيك يانوودي عامله اكل ايه النهارده
بقى كده يا ام ابيها تنسيني واحنا زملاء في الكفاح معلش انا مقدره حالتك على فكره انا ولدت ابني الاولاني في نفس الوقت اللي انت فيه دلوقتي ده ربنا يسهلك امين
ام ياسمين بصي ياسيتي الماش بوتيتو دي زي البطاطس المهروسه اللي احنا بنعملها بس مع شوية اختلافات وبتتعمل زي القبه كده وفيها حفره فيها صوص هو ده اللي بيدلها الطعم الحلو لو عايزه اللينك قوليلي
مسلمه برافو عليكي بس ماتعوديهوش على كده اسمعي كلامي
ايرا انت بتختفي فين؟
دوووووووووووووووووووووووووووووووووووون فينك ؟
don
don
ERA ERA :
دون ميرسى يا حبيبتى على الرد السريع بس معلش غتاتة انا مش لقيت الجيلاتين البودر واضطريت انى اشترى الجيلاتين الورق :icon33: :icon33: استعمل منه اد ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟ معلش اصلى اخوكم مزنووووووووق :icon33: :icon33: :icon33: ام ياسمين ازيك يا قمر وازى ياسمين اخبارها ايه ؟؟ ام ابيها ربنا معاكى ويقويكى يا حبيبتى معلش هاااااااانت وتسلمى الحمولة اللى معاكى باذن ربنا هايبقى بيبى زى العسل ويفرحك ويفرح والده ربنا معاكى وابقى طمنينا عليكى دايما كل البنوتات والمدامات العسولات ازيكو عاملين ايه :) نودى ومووتى وهبهوبة ورواء ورونى ونها والكلللللللللللللللللللل معلش لو نسيت حد Excuse me
دون ميرسى يا حبيبتى على الرد السريع بس معلش غتاتة انا مش لقيت الجيلاتين البودر واضطريت انى اشترى...
صباح الفل يا يفات ازيك يا نودى عامله اية ؟؟ ازيك يا مسلمة ؟بس لية صنفتيله كتير كدة ؟؟كان كفاية علية طبق الشوربة علشان مايتعودش على كدة .بس تسلم ايديكى
يا نودى انا من مدة كنت شفت اعلان فى جريدة الاهرام عن مكان بيع لحم النعام فعلا بس ححاول افتكرلك وانا شفت حد بيبيعه فعلا بس مين ؟؟؟حفتكر واقولك يا نودى