CryinG_Blue_EyEs
CryinG_Blue_EyEs
من الآخر يا بنتى رووووووووووووعة و الله و عمرك ما حتندمى أبدا و ناس كتييييير و أنا منهم مجربينه و رااااااااائع الدكتور / شريف عزمى رزق الله ........بييجى فى الفضائية المصرية و تحفة و يقعد يتكلم معاكى براحتك خاااالص و أحلى حاجة ان الوزن اللى تنزليه عمرك ما ترجعيه أبداااااااااا هو عيادته فى مدينة نصر قريبة من أول عباس العقاد ..... صدقييينى لو جربتيه حتدعييييلى ....سره باااااااتع :)))))))
من الآخر يا بنتى رووووووووووووعة و الله و عمرك ما حتندمى أبدا و ناس كتييييير و أنا منهم مجربينه و...
محمد فوزي
في مدينة نصر
اخر شارع عباس العقاد

دة شارع عباس العقاد

اا
اا
اا
=========== دة تقاطع
اا
اا

دة الشارع اللي فيه الدكتور

امام حديقة الدولية
و تحت العمارة محل اسمة كاستيلا

و بيعد يتكلم معاكي عن الريجيم و اي مشكلة انتي بتواجهيها في الريجيم و كدة
و بتدخلي لواحدة مش زي مها رادميس و راضا بهنوس و مصطفي ساري
Aya88
Aya88
محمد فوزي في مدينة نصر اخر شارع عباس العقاد دة شارع عباس العقاد اا اا اا =========== دة تقاطع اا اا دة الشارع اللي فيه الدكتور امام حديقة الدولية و تحت العمارة محل اسمة كاستيلا و بيعد يتكلم معاكي عن الريجيم و اي مشكلة انتي بتواجهيها في الريجيم و كدة و بتدخلي لواحدة مش زي مها رادميس و راضا بهنوس و مصطفي ساري
محمد فوزي في مدينة نصر اخر شارع عباس العقاد دة شارع عباس العقاد اا ...
ميرسي حبيبتي و انا عارفه العماره بتاعت كاستيلا .. بس انتي متاكده انه لسه موجود ?? عشان لو كده اروح علي طول لاني سالت علي رقم العياده في الدليل معرفوش الدكتور
اسفه لو اسئلتي كتيره :)
بحلم بلؤاك
بحلم بلؤاك
اذا نفسيتك زفت
انتي محتاجة دكتور نفساني
مش اخصائي تغذية!

لازم تعالجي الاول سبب السمنة وليس السمنه

والله يوفقك ويخلي نفسيتك عال العال
Aya88
Aya88
هههههههه .... عموما انا مش بقول ان نفسيتي زفت علي طول .. انا بقول زايده 5 كيلو في اسبوع و اكيد اي حد مكاني هيتضايق و اكيد لو رحت قلت لدكتور نفساني انا زايده 5 كيلو هيقولي و انا مالي روحي لدكتور تغذيه ولا ايه ??
don
don
Aya88 Aya88 :
هههههههه .... عموما انا مش بقول ان نفسيتي زفت علي طول .. انا بقول زايده 5 كيلو في اسبوع و اكيد اي حد مكاني هيتضايق و اكيد لو رحت قلت لدكتور نفساني انا زايده 5 كيلو هيقولي و انا مالي روحي لدكتور تغذيه ولا ايه ??
هههههههه .... عموما انا مش بقول ان نفسيتي زفت علي طول .. انا بقول زايده 5 كيلو في اسبوع و اكيد اي...
موضوعك بصراحه ممتاز ولو البنات اتفاعلو معاكى فعلا الكل حيستفاد منه وبالنسبة للاراء اللى اتقالتلك فعلا مها راداميس الصيت ولا الغنى ومعاملتها فى العيادة منتهى الاهمال والناس اللى بيروحولها بيبقو فاكرينها انها حتنصحهم زى ما بتتكلم فى التى فى
وبالنسبة لرضا بهنوس هى فعلا بتجيب معاكى نتيجة لو الجسم كان مساعدها لكن لو الجسم كان من النوع العنيد وبياخد معاها وقت بتكزب فى الميزان بصورة سيئة
ممكن الدكتور خالد دراهم يكون كويس وعلى فكرة بيديكى نفس ريجيمات رضا هى هى
بس لسة عندى سؤال ضرورى للاخت يمنى ام التوأم الاول وبعدين اقولك رأيي

اهلا بيكى يا يمنى انا كنت روحتله فى مستشفى الكهرباء من سنتين وبصراحه كنت ماشية معاه كويس بس ريجيماته كانت كلها عالية البروتين واعتقد انها كانت ماشية مع فصيلة دمى لكن حدثت المشكله انه اخد اجازة اسبوعين وسافر المانيا تقريبا وعرفت انه جاب معاه دواء وكان سعرة غالى تقريبا 300ج العلبة وحاول اقناعى بشتى الطرق انى لازم اشترية والا مش حخس فبالتالى حصلى نوع من الاحباط وبطلت اروحله لكن رجعت تانى بسرعه كل الوزن اللى نزلتة فممكن تكلمينى عن تجربتك معاه