بتوشه

بتوشه @btoshh

عضوة نشيطة

تعالو شوفونى عملت ايه ب15دولار فقط

اطباق عالم حواء

السلام عليكم حبيباتى
اليوم عاوزه اطرق لموظوع كتيير موهم وهو ميزانية العزيمه يعنى اذا عندك حفله صغنونه او ذبيحه هل تحددى الميزانيه سلفا وتتقيدى بها ؟ام تصرفى مئات الريالات دون تفكير:35: ؟بالنسبه لى انا كنت اتخوف من شى اسمه تقصير :(عشان كده لو جوزى عازم واحد او عشره اروح املا العربه من السوبر ماركت وبعدها اراجع نفسى ليه شريت هذا وليه :44:والله يا بنات انا كنت حتى الملح والزيت اشتريهم مخصوص للعزيمه الموهم بعد يا بنات زوجى عندو واحد من صحابو العزاب ناقش الدكتوراه:) عقبال عندنا وعندكم وزوجى حب يعمل لصديقه جلسه بسيطه وقل لى ما اتكلف وقاللى اذا بتروحى تملى العربه احسن اعزمهم على كافى وخلاص طبعا اختكم فى الله تبى تظهر مواهبها وابداعتها وتروح تحلف والله ما ابى منك غير 15 دولار :22:؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ياوليه جاده؟؟؟ اكيد
وهذه هى الاصناف اللى عملتها ابغى رايكم بكل صراحه لا تطنشونى ترانى اول مره اكتب موظوع طويل اصابعى تعورنى الحين واول مره اصور
ملحوظه ترانى بغربه لا تعلقون على المواعيين تراه تفشششششل:09:يا بنات فى صوره ما قدرت احملها وهى حلى الحطب بالسبرنق رول وكمان العصائر والقهوه والشاى وما عرفت اكتب فى الصور عشان اعرفكم بالاصناف :(يلله شدو الهمه بالردود الحلوه
21
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

ام يارا2
ام يارا2
مشكورة اختي رووووووووعه <<<<<بس ايش اسم اصنافك ولاو تكرمتي الطريقه......
drr alalmas
drr alalmas
باين عليهم حلوين تسلم يدينك بس ياليت الأسم و الطريقه
charming_roro
charming_roro
حبيبتي لا تخافي محد يعيب على الصحون لانه البنات داخلين بيشوفو الاصناف وفي منهم داخلين جوعانات ماتشوف غير الاكلة نفسها
ماشالله على حلوة الاشياء اللي عاملتها بالعافية عليكم
@@رمز الوفاء@@
@@رمز الوفاء@@
الله يعطيك العافيه
بتوشه
بتوشه
الله يخليكم حبيباتى الاخوات
ام يارا2 ودر الالماس الاصناف هى
اولا فطائر بتوشه بالسكر وهى من تاليفى البحت..<امحق تعبير
والنموذج الصغير علشان تشوفوها كيف مقرمشه وفاضيه من جوه
الثانى كيكة محشيه بالباستر ىمنعمل ايدى ومغلفه بالايسنج
والتالت كيكه بالشوكلت والاجار اجار