جهاز قياس السكر ون تاتش سيليكت وقلم انسولين بجده

ساحة المستعمل و المزاد

اخواتى وحبيباتى
انا كنت اشتريت لجدتى جهاز قياس السكر ون تاتش سيليكت من شهرين وحاولت انزله مصر ليها مع اى حد بس للاسف محصلش نصيب وماما اشترت غيره من مصر لان جدتى كانت محتاجاه ضرورى جدا
فهو عندى حاليا جديد طبعا بكرتونته هو الصيدلى فتحه فقط عشان يطمن انه بيشتغل لانه هيسافر مصر وطبعا لو كان خربان مكنتش هعرف ارجعه لكن طبعا لم يستخدم وميمورى الجهاز تثبت ده
مكونات الكرتونه : جهاز القياس - الشكاكه - اشرطه القياس عدد محدود للتجربه فقط - شنطه سوداء انيقه لحفظ المحتويات -وطبعا دليل الاستخدام
سعره فى صيدليه النهدى حاليا 310 ريال انا هبيعه ب 260 ريال لانه طبعا جديد ولم يستخدم
انا فى جده اللى هتحب تشتريه هنتقابل فى اى مول نتفق عليه واسلمه ليها
وربنا يتم شفائه على كل مريض ولا يجعلنا نحتاجه ابدا يارب

هو ده الجهاز ودى محتويات الكرتونه

وده اللى يثبت ملكيتى ليه

قلم انسولين يصلح لجميع امبولات الانسولين نوعه هيوما بين لوكسوريا huma pen luxuria من شركه ليلى lilly
لونه نبيتى فى سلفر ومعه حافظه من الجلد لونها نبيتى ومبطنه بالشمواه انيق يصلح كهديه
جديد لم يستعمل نهائى
سعره بالنهدى 210 ريال ابيعه على 170 ريال معه هديه 50 شكاكه لامبولات الانسولين نوعها نوفو فاين

ودى الشكاكات الهديه للى هتاخد القلم

واللى هتاخد الجهاز والقلم ليها كمان 50 شكاكه هديه يبقى المجموع الجهاز +القلم +100 شكاكه =430 ريال
انا بجده يا قمرات

40
7K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

sadnightbird23
sadnightbird23
لا اله الا الله محمد رسول الله
نسمات فكر
نسمات فكر
القلم يركب عليه اي نوع يعني يركب معاه النوفو بين؟؟
خازباز
خازباز
اختي بكم نهايته الجهاز؟.
ارجوا الرد على الخاص وشكرا
sadnightbird23
sadnightbird23
اختي بكم نهايته الجهاز؟. ارجوا الرد على الخاص وشكرا
اختي بكم نهايته الجهاز؟. ارجوا الرد على الخاص وشكرا
اى امبول يا قمر يكون شبه ده من اى نوع

حبيبتى هذا اخره لانه جديد لم يستعمل وانا نزلت فيه 50 ريال عن اللى هتشتريه من الصيدليه
ااسما مصراا
ااسما مصراا
مووووووووفقه