YAKOTA
YAKOTA
جزاك الله خير تيتشر تم اسال البيانات عالايميل وتم قرراءه الدرس بصراحه الدرس روووووعه
جزاك الله خير تيتشر تم اسال البيانات عالايميل وتم قرراءه الدرس بصراحه الدرس روووووعه
مشكووووووورة حبيبة قلبي

اووكي في الانتظار
YAKOTA
YAKOTA
الدرس حلو ومعلوماااااااااااات مفيده ومهمه جزاك الله خير ..... هذا النقطه ياليت توضحينها أكثر وللمحافظة علي الباندويدث الخاص بمتجرك انصحك وبشدة بعدم سحب الصور من متجرك ووضعها برابط المتجر في المنتديات لانه ده بيأثر بشكل كبير علي الباندويدث ويخليه يخص بسرعة ومتجرك يقفل بسرعة قبل نهاية الشهر
الدرس حلو ومعلوماااااااااااات مفيده ومهمه جزاك الله خير ..... هذا النقطه ياليت توضحينها...
مشكووووورة حبوبة

معناه انه ماتاخديش الصور برابطها من متجرك وتعتبري المتجر مركز تحميل وتحطيها في المنتديات
لانها بالمعني ده هاتتحمل في المنتديات بشكل مكثف لما حد يشاهد الموضوع وبالتالي تسحب من الباندويدث الخاص بموقعك

:)
YAKOTA
YAKOTA
بجد درسك حلو ماشاء الله ومفيد كان عندي استفسار واحداو2 يفرق الامداد كثير وهل ياثر علي الموقع ياريت يثبت
بجد درسك حلو ماشاء الله ومفيد كان عندي استفسار واحداو2 يفرق الامداد كثير وهل ياثر علي...
هو مش هايأثر علي الموقع

لكن يفضل ويفضل
المواقع التجارية يكون امتدادها com
المواقع الخدمية يكون امتدادها net
المواقع الحكومية والمنظمات يكون امتدادها org

لكن في النهاية لن يؤثر ذلك علي انتشار المتجر او البيع والشراء فيه

:39:
YAKOTA
YAKOTA
الدرس مره مفيد ومعلومات جديده جزاك الله خير
الدرس مره مفيد ومعلومات جديده جزاك الله خير
مشكوووووورة حبوبة

الله يوفقنا جميعاااااااا
:26::26:
YAKOTA
YAKOTA
شكرا على الدرس بس عندي استفسارات زي الاخوات بعض الاخوات الله يجزاهم خير وسبقوني فيها وانا منتظره الاجابه بفارغ الصبر والاساله الثانيه هي بالنسبه لصور البضاعه كيف ننزلها ونضمن انها ما تروح واذا حبينا نضيف صور زياده كيف يكون معليش حتعبك معايا فياريت تتحمليني
شكرا على الدرس بس عندي استفسارات زي الاخوات بعض الاخوات الله يجزاهم خير وسبقوني فيها وانا منتظره...
عفوااااااااااااا حبيبة قلبي

صور البضاعة هاتنزليها من لوحة تحكم المتجر
وهي مش هاتروح بعون الله لانها داخل موقعك محدش له تصرف فيها غيرك

وان شاء الله هانتكلم عن الجزئية دي في درس ادارة المتجر

:)