ملكه جوري
ملكه جوري
انتظري ي قلبي
وربي يرزق بحمل سليم وتجيب توم يملوا حياتكك
همسا الليل
همسا الليل
الله يرزقك بحمل سليم معافا
احلام شدن
احلام شدن
اسال الله ان يفرح قلبك بالحمل السليم المعافى عاجلا غير اجل
Om Tamara
Om Tamara
حبيبي انا قرأت كتير عن الحمل العنقودي

ولازم تصبري 6 اشهر و يفضل سنة عشان ينظف الرحم من بقايا الحمل
والسبب الاول انه لا يتكرر الحمل العنقودي
والثاني انه ينظف الرحم تماما من بقايا الحمل العنقودي السابق
لانه بعككس الحمل العادي يفضل في بطانة الرحم بقايا منه
و يسبب لخبطة عندك في الهرمونات حقت الحمل
يعني لو حملتي الان ممكن تروحي تكشفي يحسبوكي مو حامل و يعتقدو انه بقايا الحمل القديم
ولازم تتابعي كويس ويتأكدوا كل فترة انه بقايا الحمل دا اختفت تماما والكشف شهريا
مو تفكري اول مرة قالولك نظف الرحم يعني خلاص وتتعاجزي تروحي الشهر اللي بعده انتبهي
وتاخدي مانع حمل قوي دي الفترة الين رحمك يتشافى منه
لانه زي الوباء اللي يهاجم الرحم
Om Tamara
Om Tamara
حبيبي انا قرأت كتير عن الحمل العنقودي ولازم تصبري 6 اشهر و يفضل سنة عشان ينظف الرحم من بقايا الحمل والسبب الاول انه لا يتكرر الحمل العنقودي والثاني انه ينظف الرحم تماما من بقايا الحمل العنقودي السابق لانه بعككس الحمل العادي يفضل في بطانة الرحم بقايا منه و يسبب لخبطة عندك في الهرمونات حقت الحمل يعني لو حملتي الان ممكن تروحي تكشفي يحسبوكي مو حامل و يعتقدو انه بقايا الحمل القديم ولازم تتابعي كويس ويتأكدوا كل فترة انه بقايا الحمل دا اختفت تماما والكشف شهريا مو تفكري اول مرة قالولك نظف الرحم يعني خلاص وتتعاجزي تروحي الشهر اللي بعده انتبهي وتاخدي مانع حمل قوي دي الفترة الين رحمك يتشافى منه لانه زي الوباء اللي يهاجم الرحم
حبيبي انا قرأت كتير عن الحمل العنقودي ولازم تصبري 6 اشهر و يفضل سنة عشان ينظف الرحم من بقايا...
لو الدكاترة الأفاضل يتعبوا نفسهم حبتين و يشرحولك الوضع والأسباب كنت استوعبتي الفكرة واستبعدتي فكرة الحمل في دي الفترة تماما
بس محد فيهم يحب يكلف نفسه انه يؤدي الأمانة الي عليه

وربنا يريح بالك وتملي البيت درزن اولاد وبنات 😘