شمس الشمووووسه
:27:
~~دمعة فرح~~
~~دمعة فرح~~
يعطيكي العافيه ياسنفورة الامارات.....

ان شاء الله اجرب العصير ويجيب معاي فايده لان الهالات طالعه فيني هذه اليومين...:26:
دلوعةوحبوبة زوحها
هلا سنفورة الامااارات هلا وغلا في بنت داري
نووووورتي والله بس اباا اقولج من وين بظبط في بوظبي انا ماقد سمعت عنه رابـــــيـــــنـــاااا
بس بدور عنه في جمعياتناا وسبرماركت بس اذا تعرفين وانتي من وين بظبط خذيتيه
ليندا المشرقه
:26:
مراهقه مصريه
مراهقه مصريه
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا عندى لكم حل الهالات نهائي وعن تجربه ومن اول اسبوع
انا من اسبوع بالظبط كان عندنا عزومه خطيبي وكنا عازمين كل الاهل وبعدين اعدت اتكلم مع خطيبه خالي شويه ومع الكلام حاكتلي عن دكتوره جلديه اسمها الدكتوره مصر ومدحت فيها جدااااا وقالتلي ان اختها كانت بتعاني من حبوب وكلف اثناء الحمل وراحت لها وادتها كريم وبتقولي ما شاءالله كانها عملت تقشير و مفيش اي اثار للحبوب ولما من كام يوم لاحظت وجود هالات سودا بتظهر بشكل سريع فراحت للدكتوره مصر وادتها كريم وطبعا هي استغلت الفرصه وسالتها عن حجات تانيه المهم لما سالتها عن كريم الهالات قالتلي اسمه روتاج روحت مكدبتش خبر واول فرصه نزلت فيها اشتريت الكريم و كان ب 27 جنيه وقلت لما اقرا الورقه بتعته لقيته مكتوب عليه طبيعي 100 %
المهم انا بديت اجربه ووالله من تالت يوم ماما لما قمت من النوم مصدقتش المنظر المنطقه فتحت كتييييييييييييير والفرق كان واضح جدا وعلي فكره الكريم مضاد للتجاعيد ولجميع انواع الجلد ومتستغربوش انا استخدمته علي بشرتي كلها مره واحده قبل النوم وبسم الله ما شاءالله الفرق رهيب وربنا يستر انا خطيبي جاي الاسبوع المقبل يوم الجمعه لما اشوف هيقول عليه ايه:27: :27:
علي فكره انا مع الكريم اخدت كبسولات هيموتون حديد واقراص الخميره الطبيه لانها مفيده للبشره جداااااااا ورخيصه ومش ضاره ابدااااااااا
بس بجد انصحكو تجربوه لانه رووووووووووووعه وهو موجود بجميع الصيدليات
اي استفسار انا موجوده
باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي :26: :26: :26: