ghidaa
ghidaa
don don :
اينا عامله دوشة على الصبح ليييية؟؟؟ صباح النور والفل فية اية مالها المكرونة اللى بالحليب ؟؟؟دى طعمها جميل يا اينا ويا رانيا ومغزية للاولاد ودى موجودة من زمان مش جديدة وايمان شرحتهالك
اينا عامله دوشة على الصبح ليييية؟؟؟ صباح النور والفل فية اية مالها المكرونة اللى بالحليب ؟؟؟دى...
:)
ghidaa
ghidaa
:(
ghidaa
ghidaa
:D
ghidaa
ghidaa
رانيا ربنا يجزاكي خير ممكن أعرف عرض الدونات كان قد إيه بالظبط أبله دون والكل استنوا عليا ليوم الاحد بس ربنا يجيبه بالسلامه
رانيا ربنا يجزاكي خير ممكن أعرف عرض الدونات كان قد إيه بالظبط أبله دون والكل استنوا عليا ليوم...
:icon33: هو اشمعنى النهاردة ما فيش حد
Enna
Enna
السلام عليكم جميعا

صباحكم فل وياسمين

دون : والله من قلبي بشكرك ودعيتلك امبارح دعاء يارب يكون من حظك شوفو يا جماعه احنا هنا عندنا فرحات بتاع الحمام فاتح فرع المهم اكلنا عنده حاجه اول مره اذقها وعجبتني جدا وعجبت كابتنا جدا وهو اساسا يعني محسوك جدا في الاكل الي هو (طاجن الفريك بالحمام في الفرن) المهم بصراحه انا اولا مره اشوفه انا اعرف ان الحمام بيتحشي بس المهم مررت على الفايل بتاع دون لقيته وكان يوم الخميس ملل شويه لاني بداو م نصف يوم المهم بقه طبعا كابتنا قاعد في المكتب بيحضر في خطط الماتش قولت اعمل ايه في السكون ده رحوت جبت من السوبر ماركت فريك وملقتش حمام جبت الفري الي هو السمان وعملت طريقه دون في الفريك

ما شاء الله والله الكابتن ماشاء الله عجبه جدا حتى الفريق ولاده بقه يقلولي اول مره تظبطي الاكل كده المهم امبارح كان يوم مميز جدا بالفريك يا دندون وشكرا جدا وتسلميلي

مدتم وائل : ايمان حبيبتي والله وحشتيني وعايزة اقولك سبحان الله لسه كنت داخله اطلب طريقه المكرونه الحلوة وانتي حسيتي بيا يا حبيبت قلبي يارب ربنا يرزق ويهديكي وينولك كل الي في بالك

حبيباتي جميعا من دون-ومصراويه وهبه وشيرين 33 و رانيـــــــــا ولافلي انجلو أم ياسمين وام باسل و ومون ومسلمه واحلام عصفوروكل الايمانات الي هنا (ايمان) و ناتلي وام علاء
وسمسمه وكل الحلوات بحبكم جدا في الله ويا جماعه بقه ابتدوا بقه في الدعاء والتشجيع عندنا ماتش يوم الثلاثاء يامسهل يارب

اينا