دموع التائبة
دموع التائبة
بنات لو ممكن سؤال انا بستعمل النوع ده من الازنيا اللى فى الصوره ما تعرفوش نوع تانى يبقى حلو بس سعرها ارخص شويه [/IMG]
بنات لو ممكن سؤال انا بستعمل النوع ده من الازنيا اللى فى الصوره ما تعرفوش نوع تانى يبقى حلو بس...
طيب أسعاره ايه يا ابله دينا ؟؟؟
و بالنسبة للكباب بصراحة كلت عند ناس كتير جداو اكتر واحد عجبنى جدا بس تروحليه مش فى الأعياد و لا يوم جمعة عشان بيبقى زحمة جدا
هو حسنى اللى قدام السراج مول بجد تحفةةةةةةةةةةةةةةة

انا بجيب لازانيا كده اسمها فريسكا بتبقى فى كيس عادى فى التلاجات زى الخضار و هى بتبقى طرية و بحوالى 8 جنية بس حلوة جربتها قبل كده و سلقتها نص سلقة جربيها
و في منها بالسبانج كمان
lolookasha
lolookasha
اذيكم يا بنات انا عضوه جديده بحبكم اوى اوى فى الله انا ان شاء الله هتجوز قريب وباجهز ممكن تقولو لى خبراتكم فى التجهيز يعنى ايه المهم ايه المش مهم واعداد الحاجات انا يعتبر بافنش جهازى بس ل ما اقول خلصت الاقى حاجات ناقصه زهقت اوى انتو كنتو كده زيى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مثلا بالنسبه للعجان الكينوود انا دايخه على الايطالى منه 400 وات او 800حتى مش بينزل مش عاوزه اجيب الصينى ومش لاقيه الايطالى خالص وبعت اجيبه من السعوديه لقيته غالى اوى اوى ب 1700 ريال الايطالى ال 400 وات يعنى 2500 جنيه كتير اوى انتو جبتوا ايه وايه عيوب الصينى الصينى ده رخيص لقيته فى محسن الفيومى ال 800 وات ب1100 وما رضيتش اجيبه محدش يعرف الايطالى الاقيه فين ؟؟؟؟؟؟
اذيكم يا بنات انا عضوه جديده بحبكم اوى اوى فى الله انا ان شاء الله هتجوز قريب وباجهز ممكن...
السلام عليكم
ايه الملف التحفة دا يابنات دا انتم طلعتوا كهنة ماشاء الله عليكم...

بصوا المعلومة اللي افتكرتها دلوقتي هو واحد عنده مزارع فراخ وبلاقي الأسعار عنده حلوة قوي
اسمه قاصد كريم له كذا فرع وبيوصل للبيت طبعا
دي نمرته في التجمع ممكن تسألوا عن اقرب فرع ليكم..
29299131

بالنسبة للبس في محل في مدينة نصر في مكرم عبيد اسمه LEMON دا عنده حاجات بواقي تصدير حلوة انا الحقيقة مش بجيب حاجات منه للخروج لكن بجيب منه حاجات ترنجات بيجامات تنفع للبيت واسعارها هايلة بس انتم وحظكم لأن الطلب عليه جامد...انا جبت لجوجو منه بنطلون جينز ماركة Old Navy بي 45 جنيه يضرب احسن بنطلون جينز لبنيتون ولا بيكولو والتانيين اسعارهم فوق 150..
وفي محل اسمه Outlett في مصر الجديدة دا عنده بيجامات وحاجات ديزني للأطفال اسعارها هايلة برضه
لو افتكرت حاجة هرجعلكم..

حبيبتي الأيطالي بقى متوفر جدا دلوقتي كلمي توكيل كينوود في مدينة نصر واساليه هتلاقي عنده الأيطالي..
هو مكانه قريب من انبي اللي في اخر عباس العقاد

شوفي يانهى انا دكتوري استاذ كبير في عين شمس وانا مجربة معاه 3 ولادات راجل متدين وشاطر ومش زحمة لأنه منظم مواعيده ودي احلى حاجة فيه...
فيه دكتور شاطرة لو عاوزة دكتور اسمها اميمة بش مش فاكرة اسمها الكامل لو عاوزة اجيبهولك..

معقولة يادندن ماتعرفيش حسني بتاع الكباب اللي قدام السراج مول؟؟
دا احلى واحد ولا تقولي ابو شقرة ولا غيره واللي احسن منه بلبع بس دا في اسكندرية..
بس طبعا حسني دا هايل وتروحي يحطولك يجي 10 اطباق سلطة ببلاش واسعاره حلو قوي وعند برضه سمك وجمبري حلوين..
دموع التائبة
دموع التائبة
طيب يا لولو فين فى مكرم عبيد يعنى قريب من ايه محل LEMON ؟؟؟
lolookasha
lolookasha
من شارع مصطفى النحاس اللي على صفه ماكدونالدز تقومي داخلة يمين وتمشي في شارع مكرم عبيد هتلاقي فتحة يمين الأسواق الحرة وهانيمكس تمشي فيه على طول لا يمين ولا شمال هتعدي على اسواق كبيرة على ايديكي الشمال تكملي برضه هتلاقيه على ايديكي اليمين معروف هناك قوي..فهمتي وصفي ولا اكلمك؟؟
ROSHANA
ROSHANA
يا لولو يا جامد

اية المعلومات الجامدة دى

على فكرة اوت لت فيه فرع منه فى عباس العقاد جنب الباشا بتاع الكشرى