جويا جويا
جويا جويا
راسلتهم عمري وقالولها انهم ارسلوا اللينسيز وماتحملوا مسئوليه شئ
جويا جويا
جويا جويا
ههههههههههههههههههههههههههههههه انا اللى صار معى يضحك اكتر ياريت ياخد الحاجه وخلاص لا وضع مكانها جبنه كرافت بس بعد كده بقيت اعد مع البريد واكتب على الطرد من الخارج بس زوج صديقتى مسكتش على اللى حصل والبريد السعودى هيعطيه تعويض باذن الله والله يا جويا انى جربت جميع انواع الشحن لو تعرفى ميدل ايست سرقتنى سرقه كبييييييييييييره وغيره وغيره قلت مفيش اامن من البريد السريع مش مشكله ادفع اكتر لكن الاغراض توصل سليمه طلع البريد السريع العن واضل الله لايسامحهم الى ياخد من الاغراض ويستحل مال الناس اللى بتتعب وتشقى
ههههههههههههههههههههههههههههههه انا اللى صار معى يضحك اكتر ياريت ياخد الحاجه وخلاص لا وضع...
شر البليه مايضحك :hahaha: ........ طلعوا كرمي اوي حخطولك كرافت واااااااو

ضحكتيني كتيييييييير ياشيخه

مساله العد ونمضي مسئول الشحن عالورقه صعبه اوي ومش بيوافقوا عليها
بيقولي الجمارك افرض سرقه حاجه انا زنبي ايه (( بيخافوا ))
gh_hegazy
gh_hegazy
لا يا جويا
انت حقك تثبتى كل الموجود بالطرد طب هما ليه لازم بيكون الطرد مفتوح وانت هترسليه ورجل البريد بيقفله بايده ويسلتبه بايده علشان لو كان فى اى ممنوعات مش بيرسل الطرد يعنى بيخاف على نفسه وانت كمان خافى على نفسك واثبتى كل الموجود بالحبه ولاتنكسفى وانت بتعدى الاندر وير كانه البائع اللى بالمحل ويبيعهم والله الواحد زهق من المواضيع دى كلها حرام عليهم كده
جويا جويا
جويا جويا
يالهووووووووووي
المشكله فعلا ان قمصان النوم اندرات وفضايح ... وواحده قبل كده وصلها الطلب ناقص اندر اعمل ايه !!!!!!!!!!!

بحرج جدا ان اعد حاجات زي كده اودامه
انا يادوب اخليه يحسس بايديه بس عالكيس وبعدها بغلفه ويضعه بالكارتون غير كده مااقدر اعد

فعلاااااااااااااااا مشكلة
catycat
catycat
الله المستعان والله خوفتيني يا جويا لكن من جد لازم تخلي المسؤل في البريد يوقع على انه استلم القطع كامله عشان لما الطرد يوصل للجمارك بيعرفوا انه كامل ويخافوا ويستحوا على وجههم انهم ما ياخذوا منه شئ والله يسهل لك الأمور يارب