jasmine55
jasmine55
حبيبتى(عهد)ربنا يثبتك ويوفقك وتكملى ريجيمك...
انا الحمدلله اليوم هو الثالث فى ريجيمى..وصابره عليه والحمدلله..
ورحت الجيم مرتين لحد دلوقتى..وان شاء الله هروح كل يوم..
ربنا يوفقنا جميعاااااااااااااااا..
اتشجعوا يا بنااااااااااااات
...أوسكار...
...أوسكار...
V
V
V
V

للحين ما شفت احد من اللي يبغون يسجلون <<< إذا ما فيه أحد شكلي بنسحب
lovely_girl
lovely_girl
اهليييين يابنات انا توني شفت الموضوع وماكنت عارفة انه قبله في موضوع مثله بس اغلقوه
ان شاء الله لايقفلو الموضوع لاني حبيت انضم معكن اخواتي

بس ايش هو نظامكم؟
3ahd
3ahd
ماشاء الله عليكى ياسمين واصلى وثابرى وربنا يوفقنا جميعااااا
انا الحمد لله ماشية على الرجيم وربنا يقوينا ياااااارب

هلا وغلا اختى الكريمة
اوسكار
مرحبا بك ياالغلا ليه تنسحبى انا مافهمت عليكى نسجل وين اختى
احنا بنشجع بعض على الريجيم وكل واحدة على حسب راحتها فى اختيار ريجيمها
ولو تحبى اذكرلك ريجيمى انا بديت اليوم فى ريجيم 12&12 لأحد الأخوات هنا الله يجزيها الخير يارب.
وأهلا بيكى معانا وتشجعى وربنا يثبتنا جميعاااااا .

هلا وغلا لافلى جيرل
حياك الله اختى معنا
احنا نظامنا نشجع بعض على فترة الريجيم وكل واحدة على حسب ماترتاح فى اختيار ريجيمها وبالنسبة لى بديت فى ريجيم 12 & 12 اليوم وهو لمدة 12 يوم ولو تحبى بذكرلك الريجيم كامل هو لأحد الأخوات هنا لا أذكر اسمها ولكن اللى جربوه مدحوا فيه كتيييير .

وربنا ينحفنا كلنا بالصحة يااااااااارب

أعطر تحية لكن جميعااااا
ضحكة اولادي
ضحكة اولادي
3ahd 3ahd :
ماشاء الله عليكى ياسمين واصلى وثابرى وربنا يوفقنا جميعااااا انا الحمد لله ماشية على الرجيم وربنا يقوينا ياااااارب هلا وغلا اختى الكريمة اوسكار مرحبا بك ياالغلا ليه تنسحبى انا مافهمت عليكى نسجل وين اختى احنا بنشجع بعض على الريجيم وكل واحدة على حسب راحتها فى اختيار ريجيمها ولو تحبى اذكرلك ريجيمى انا بديت اليوم فى ريجيم 12&amp;12 لأحد الأخوات هنا الله يجزيها الخير يارب. وأهلا بيكى معانا وتشجعى وربنا يثبتنا جميعاااااا . هلا وغلا لافلى جيرل حياك الله اختى معنا احنا نظامنا نشجع بعض على فترة الريجيم وكل واحدة على حسب ماترتاح فى اختيار ريجيمها وبالنسبة لى بديت فى ريجيم 12 &amp; 12 اليوم وهو لمدة 12 يوم ولو تحبى بذكرلك الريجيم كامل هو لأحد الأخوات هنا لا أذكر اسمها ولكن اللى جربوه مدحوا فيه كتيييير . وربنا ينحفنا كلنا بالصحة يااااااااارب أعطر تحية لكن جميعااااا
ماشاء الله عليكى ياسمين واصلى وثابرى وربنا يوفقنا جميعااااا انا الحمد لله ماشية على الرجيم وربنا...
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ان شاء الله ماينقفل الموضوع

احب اشارك معاكم بيومياتي لان فاتني التسجيل بالمسابقة

انا ابغى انزل 5 كيلو وان شاء الله اقدر عليهم صراحة اصعب شي اخر الكيلوات تتعب مرة

ويجيكِ احباط من ثبات الوزن :09:

ربنا يساعدنا ويوفقنا جميعا:)