ايه رد فعلك في الموقف ده

الأمومة والطفل

ياتري ايه يكون رد فعلك في الموقف ده ؟
زوجي قال لابني يلالا عشان تحلق وبعدين خرجوا للحلاق وبعدين دخل ابني لقيته حالق شعره زلبطة وأبوه هو اللي قال للحلاق يحلقله كده .أنا عن نفسي مكنتش عارفة أضحك ولا أزعل لما شفت ابني وهو داخل عليا وراسه محلوقة زيرو
ياتري لو كنتي مكاني كنتي تعملي ايه ؟ بس بصراحة
32
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

OuT of ReAcH
OuT of ReAcH
ههههههههههههههههه نفس الحكاية راح اضحك وازعل بنفس الوقت .. بس صدقيني حلو التغيير وكمان حيريحك كثير في التنظيف ماراح تحتاجين شامبو :hahaha:
حبيبتي كوثر
حبيبتي كوثر
صحيح راح اعصب في البداية بس بعدين
راح اتعايش مع الموقف حتى لايزعل الولد
charming_roro
charming_roro
شوفي لو كان شعر الولد عنده قابلية يصير خشن راح اقلب البيت فوق تحت اخاف يخشن مرة
بس اذا لا عادي
انا ولدي الصغير ماحلقتله لما انولد لانه ابوه شعره خشن وداحين شعره نااااااااعم اخاف احلقله يخشن
يوم وداعك
يوم وداعك
صار ت لى من اسبوعين كان ولدى شعرو يززززززززنننننننن معطيه لوك مميز وناعم ماشاء الله ومخليه هو كمان نعوم اخده للحلاق وحلقله بالماكينه على 4 :06:والله دمعتى في طرف عينى كانت من القهر وكل محد شافو ليييييييييييش حرام عليكى وانا خلاص ببكي

حتى كان في رجال كبير عند الحلاق يستنى الدور يقنع في زوجى حرام لاتشوه الولد كده شكلو حلو والحلاق يقوله لا تحلقله شعره حلو مافي فايده

والمشكله ماخد ولدى الكبير 8 سنوات من رمضان ماحلق شعره ولا خلاه يحلق كمان استغفر الله
شامخة الذات
شامخة الذات
صار ت لى من اسبوعين كان ولدى شعرو يززززززززنننننننن معطيه لوك مميز وناعم ماشاء الله ومخليه هو كمان نعوم اخده للحلاق وحلقله بالماكينه على 4 :06:والله دمعتى في طرف عينى كانت من القهر وكل محد شافو ليييييييييييش حرام عليكى وانا خلاص ببكي حتى كان في رجال كبير عند الحلاق يستنى الدور يقنع في زوجى حرام لاتشوه الولد كده شكلو حلو والحلاق يقوله لا تحلقله شعره حلو مافي فايده والمشكله ماخد ولدى الكبير 8 سنوات من رمضان ماحلق شعره ولا خلاه يحلق كمان استغفر الله
صار ت لى من اسبوعين كان ولدى شعرو يززززززززنننننننن معطيه لوك مميز وناعم ماشاء الله ومخليه هو...
نفس الحكايه عندي