محتاجه رأيكــم جدا" تفضلوا بالدخــول لو سمحتوا

المشاريع والافكار التجارية الشاملة

السلام عليكن ورحمة الله وبركاته

كيف حالكن اخواتى الغاليات اتمنى من الله عز وجل ان تكونوا بألف خير اللهم امين

بدايه انا لا اعرف هل كتبت موضوعى فى المكان لصحيح ام لا ولكن سوف اتوكل على الله واكمله

خاصه لاءن من زمان فى المنتدى وبثق فيه جدا" بفضل الله

باختصار شديد كان زوجى بفضل الله بيشتغل فى احدى البنوك صراف فى شغل الحسابات وكان ماشاء الله مرتبه عالى وكان بيكفينا وبيفيض بفضل الله عرفنا ان العمل فى البنوك حرام فبفضل الله ربنا كرمنا وزوجى ساب البنك

ولكن للاسف الشديد مش لاقى شغل والظروف اللهم لك الحمد الشكوى لغير الله مزله انا عن نفسى دورت على شغل لاءنى محفظة قرأن ولكن للاسف برضه مرتب بسيط جدا 150 جنيه فى الشهر ههههههه

زوجى معاه سى فى ممتاز جدا

لغة انجليزى قرأة وكتابه بشهاده مدعمه من الجامعه الامريكيه

شهادة خبرة من البنك 9 سنوات فى الشؤون المصرفيه والمحاسبيه من تغيير عملات وخلافه

رخصه سواقه خاصه خليجيــه

شهاده خبرة فى التعامل مع جميع برامج الكمبيوتر وبرامج المحاسبه جميعا" بفضل الله

وحاجات ماشاء الله كتير

طلبى الوحيد انه يلاقى شغل خاصة انه عندنا اولاد فى مدارس وطلباتهم ربنا يعينا عليها

قدم كتير على النت ولكن للاسف لاحياة لمن تنادى وان لاقينا شغل بمرتب بسيط جدا والله العظيم يكاد يسد

فاتورة نور ومياه بالعافيــه وكان بيروح وطبعا متعبه فبيضطر يقعد لاءنها مش جايبه همها:44:

انا والله املى فى ربنا كبير جدا متاكده انه هايكرمنا بس الصبر ولكن امور الحياة ومتطلباتها لا تحتمل الصبر

هل حد يقدر يساعدنى فى الحصول على عمل لزوجى بس يكون مضمون

احبكن فى الله
15
880

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

م غفران
م غفران
ربنا يوفك
classikyah
classikyah
انت في اي منطقه
لارين3
لارين3
الله يعينكم حبيبتي الوظيفه الايام هاذي مااحديلاقيهابسهوله يقدريشتغل في توصيل طالبات المدارس اوالمعلمات
اميرة الكلمات
الله يعينكم حبيبتي الوظيفه الايام هاذي مااحديلاقيهابسهوله يقدريشتغل في توصيل طالبات المدارس اوالمعلمات
الله يعينكم حبيبتي الوظيفه الايام هاذي مااحديلاقيهابسهوله يقدريشتغل في توصيل طالبات المدارس...
جزاك الله خيرا"

انا من مصر يااختى

الحمد لله على كل حال
صعب جدا يااخت بقول لحضرتك كان صراف فى بنك يعنى رجل ماشاء الله
اميرة الكلمات
بالله عليكن المساعده زوجى بلا عمــل

حد يقدر يشوفلى وظيفه فى اى مكان والله هانوافق بس يكون مناسب لعمله كصراف بنك

اللهم ارزقنا والمسلمين جميعا"