مريناره

مريناره @mrynarh

عضوة نشيطة

انا في مشكله كبيررره

ملتقى الإيمان

بأختصار كدا انا حصلتلي حادثه من يطلع 24 سنه بعدها حاسه انه حالي اتغير بدأت معايا بحاجه كدا زي الفتور طبعا نسبي يعني بعد ماكنت بأصحي ليالي اتهجد وكتير اصوم واحفظ القرأن قل تقربي الي الله كتير لدرجة اني الان بأفووووت فرض الصلاه استغفرك ربي واتوب اليك نادر لما امسك المصحف !طبعا وقت الحادثه دي كنت لسه في المدرسه وما كنتش متزوجهاتأخرت الي حد ما في الزوج بس الحمد لله رزقت بزوج ابن حلال ورزقت بأبناء ولله الحمد لحد كدا كويس بس باستمرار ومن يوم الحادث دا وانا حاسه اني مش طبيعيه ديما تعبانه وجسمي بيوجعني باستمرار كشفت وعملت تحاليل واشعات كتيررررر والحمد لله سليمه مش بس كدا لا دا جوزي بعيد عني خاااااالص لدرجة انه مأقرب مني من ساعة ماجبت ابني الأخير حتي من وقت الزوج كانت لقاءتنا قليله جدا وديما مالوش راغبه فيه حتر مجرد انه يمسك ايدي او يطبطب علي مش موجود ابدا ابدا ... الحمدلله انه شكلي كويس ونضيفه وفاهمه حقوق زوجي، زوجي راجل محترم ومتربي وانا دورت وراه كتير من حوالي اسبوع حلمت حلم جنني وشغل عقلي وبالي وخالني مش علي بعضي ......روحت عمره ودعيت ربنا كتيىر يبين لي ايه الي فيه دماغي جايبيني لطريق غريب عمري ماكان عقلي يتصور اني اتشد للسكه بتاعت الجن والسحر استغفر الله انا بجد خايفه اموت وانا مقصره في جنب الله او اموت علي معصيه .مش عارفه اعمل ايه ها أتجنن
18
1K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

مريناره
مريناره
ياليت حد يفيديني ، ياجماعه انا فرض ربنا دلوأتي مش بأقدر اقوم له كأني مربوطه في الارض الله لايوريكم شر انا بأضيع ... ربنا يبارك فيكم الي يقدر يساعدني تبقي جزاه الله خير
الليدي امل
الليدي امل
هذي الاعراض بتكون للمريض الروحي
الجوهره المشعه *
الله يكون في عونك
أقدار الماضي
أقدار الماضي
عليم بالقيام بسورة البقره هذا حل اكيد لمشكلات
الفقيره لله4
الفقيره لله4
الله يفرجها عليك ..عليك بسورة البقره والاستغفار