Queen*night
Queen*night
كلللللللللي حلا شكرا لك والله يخليلك بنتك ويحفظها لك وكل سنة وانت طيبة
كلللللللللي حلا شكرا لك والله يخليلك بنتك ويحفظها لك وكل سنة وانت طيبة
mona1988

الله يحفظ لك اولادك يارب

تصدقي فكرة حلوة اغيبهم عن المدرسة واشتريلهم ملابس خاصة للعيد وكمانيصلوا صلاة العيد ماجات في بالي
مشكوووره

وكل سنة وانتي طيبة
Queen*night
Queen*night
mona1988 الله يحفظ لك اولادك يارب تصدقي فكرة حلوة اغيبهم عن المدرسة واشتريلهم ملابس خاصة للعيد وكمانيصلوا صلاة العيد ماجات في بالي مشكوووره وكل سنة وانتي طيبة
mona1988 الله يحفظ لك اولادك يارب تصدقي فكرة حلوة اغيبهم عن المدرسة واشتريلهم ملابس خاصة للعيد ...
zahrit alkamelia
تصدقي احنا كنا نعمل مثلكم لما كنت بااورجن بس هنا انا بقرية واغلب العوائل مابيجتمعوا في المسجد وكمان مسافرين يتمشوا وماارح يبقى احد. ولا احلى شي جمعة المسلمين وفرحتهم ومعايدتهم لبعض
ان شاء الله ربي يفتح علينا ويسير في جمعات في المسجد
وكل سنة وانتي طيبة
Queen*night
Queen*night
zahrit alkamelia تصدقي احنا كنا نعمل مثلكم لما كنت بااورجن بس هنا انا بقرية واغلب العوائل مابيجتمعوا في المسجد وكمان مسافرين يتمشوا وماارح يبقى احد. ولا احلى شي جمعة المسلمين وفرحتهم ومعايدتهم لبعض ان شاء الله ربي يفتح علينا ويسير في جمعات في المسجد وكل سنة وانتي طيبة
zahrit alkamelia تصدقي احنا كنا نعمل مثلكم لما كنت بااورجن بس هنا انا بقرية واغلب العوائل...
رنووودهالله يخليلك بنوتك ياحظك ياستي مريحة بالك اشتريلها هدايا ولبسيها وصوريها -لما تكبر راح تسألك ايش عملتي لها في العيد (ولا اقولك اشتريها طقم رضعات جديد) متخيله فرحتها :33: بتكون قد الدنيا احلى شي في الدنيا فرحة الاطفال
وكل سنة وانتي طيبة
إيروكا
إيروكا
حلوة افكارك

الله يخلي لك اولادك ويسخر لك
Queen*night
Queen*night
إيروكا
تسلمي الله يخليكي