princesscarina
princesscarina
يزعقلك ليه أحنا مش عايزين خناقه أحنا عايزين كلام بهدوء ورقه وحنيه لو لزم الأمر أستنى لما يروق شويه يعنى كلميه بعد الفطار وقوليله يا حبيبى أنا بحبك ومش عايزة حد بينا بلاش تدخل بينا صديقتك دى عشان أنا بازعل من كده
وخدى بالك كويس أنتى مش غلطانه مش غلطانه مش غلطانه فى أعتراضك أوعى يطلعك أنتى اللى مزوداها لأ ده من حقك ياحبيبتى وأى واحدة مكانك كانت عملتها مشكلة تمام لأنها بصراحه مايتسكتش عليها وبما أن جوزك كده فيما يبدو ماعندوش الوازع الدينى يبقى عليكى بالدعاء أنه يهديه ويخلصه من الهانم صاحبته ومش عايزة أغلط عشان رمضان
ولو أنتى عايزه حرب أعصاب عشان مايبقاش فى حاجه صريحه يمسكهالك ويزعق ما تتكلميش معاه فى حاجه خالص وكل ما تكلمك أقفلى فى وشها السكه ولو راحت الهانم وأشتكت له قوليله أعمل أيه يا حبيبى أنت عارف الشبكه وعمايلها ومرة تانيه لأ مش أنا اللى رديت دى صاحبتى وما عرفتش تفتح التليفون لغاية ما هى تزهق أما بخصوصه فلازم يبقى حاسس أن الحكايه دى مزعلاكى وأنك مش بتفتحيها عشان ماتتخانقوش انما دايما مش راضيه عن اللى بيحصل
باقولك أيه ما تسافرى له وجودك جنبه برضه له تأثير
miro
miro
حبيبتيprincesscarina انا لما دخل على النت كلمته مقفل وقلت له انا مروحة من الشغل دلوقتي باي باي قام قالي سلام هو عمرة مايتحايل عليا ابدا وعامل نافسة زعلان خلاص انا كمان هتقل عليه ومش هكلمه وبعدين هو مسافر الهند في شغل ماينفعش اروح له:27:
princesscarina
princesscarina
والله ياغاليه حيرتونى مممممممممممممممم شوفى بقى أتقلى يوم أتنين لكن بعد كده هتعملى أيه لو طول؟ لو زاد الوقت أبعتى له كلمه واحده (وحشتنى) واستنى بعد كده شوفى هيعمل أيه بس خدى بالك ماتزوديش فى التقل عشان هيقلب بعناد والرجاله ماينفعش معاهم الكلام ده وبعدين تتقلى وما تكلميهوش فى غيرك الهانم اللى هتكلمه
ونة خفووق
ونة خفووق

أنا مدري لية تسكتون على مشكلة وتحاولون تحلون غيرها؟؟!!
ومدري إذا مبدأ الصداقة عندكم عادي ولا لا..
لكن اللي أعرفة إن الشرع محرمة..
فإذا شخص يصادق وحدة وأنتِ راضية بالأصل فتحملي أي شي..
لو كنتِ رافضة هالشي ماراح يسوية بس تحملي تقبلك له بالأساس..

نرجع لمشكلتك..
زوجك وش يزعلة؟؟

المشكلة غيابة خلق عاجز وصعب تبينين له ضيقك في خلال ثواني..
أنتِ الآن أحكي له إنك بحاجة لسماع صوتة حتى تطمني وترتاحين..
وإذا رجع من السفر أو قابلتية أو كلمك بالتلفون وعندك وقت أحكي اللي مضايقك..
بيني إحترامك ومحبتك له لكن بيني زعلك من اللي صار وكوني حازمة معه..
وتحملي وأصبري لاتحبطين ويصيبك اليأس..

دعواتي لك إن ربي يهدية لك..:26:
salma999
salma999
هو ارسل وحده من خوياااته
انتي بعد اذنك ومع احترامي اتفقي مع واحد وارسليه له وخله يقول جاي من طرفك
وبكذا ينقهر وحده بوحده

وش ذا الكلام هذا مو رجال هذا قله ادب يعني شنو ؟؟
لازم واسطه من نوع خاص ..