عايزة احس انى ست انثى وومن ليدى فيميل......... المصريات خاصة ساعدونى

العناية بالبشرة

هذه مشاكل واخحدة قريبة لى برجاء مساعدتها ان امكن
اخواتى الاعزاء فى هذا المنتدى الرائع برجاء مساعدتى حتى ارجع ا ابدو انثى او سيدة لانى حاسة انى فقدت كل مظهر من مظاهر جمالى و حتى لا اطيل عليكم ساحكى جزء من حياتى
1- انا ابلغ من العمر28 عاما لكن شكلى اكبر بكتير تزوجت منذ 4 سنوات و عندى 3 اطفال و هذه هى البداية حدث بينى و بين زوجى مشاكل كثيرة و لانى حساسة فقدت الرغبة فى الاكل و حملت مرة و وراء و حاولت ازيد من وزنى و لكن لم يحدث شىء انا حاليا 45 على 157 اى محتاجة 12 ك و هذه اول مشكله
2- كلكم طبعا تعروفون الرضاعة و ما تفعله من تهدل و ترهلات مع العلم انى صدرى اساسا صغير يعنى عندى مشكلتين اريد تكبيرة و معالجة شكله للاسف دولى الساقين لا اعرف ماذا افعل معهم حيث اصبحت قدمى كلها حتى اعلى الفخد ملىء بالشعيرات الحمراء و الزرقاء و البنفسجية
4- البطن و كانى حامل فى الشهر الثالث
5- الجسم و الوجه حتة بيضا و حتة سودا و حتة صفرا و حته حمرا ( الوان الطيف ) هههههههههه
6- الشعر و آآآآآآآآآآآه من الشعر تقصف ماشى .... سقوط و ماله ......... جفاف ما يضرش طبعا انتوا عارفين
7- الشفايف شاحباااااااا و تميل للصفار او البيج
8- الهالات السوداء
9- و اساسا اساسا من قبل الزواج انا اعانى من نحافة الذراعين على الرغم من ان وزنى كان مثالى 57 ك
10- و مشكله المشاكل المهبل الواسع
دى كل مشاكلى تقريبا لو افتكرت حاجة تانية هقولك طبعا بقيت خردة مش كدة يعنى يا جماعة لو مفيش امل قولولى انتحر بدرى بدرى و خلاص اصلى بقيت احس انى انا و زوجى واحد ( يعنى قاعد مع واحد صحبه ) دا يمكن هو انعم منى كمان و كمان نظرة جوزى ليا مش هقدر اقولكم على شكله و دة طبعا بيحسسنى انى ولا حاجة اعتقد انتوا فاهمين انا عايزة اقول ايه لانى مش قاعدة اعبر
ارجوكم ساعدونى بوصفات او منتجات او حتى رابط اللى تعرف اى حاجة او حتى على الخاص او ايميل بس بلاش تسبونى كده اهىء اهىء اهىء
ارجوكم ما تبخلوش عليا مع العلم انا من مصر و شكرا مقدما للجميع
و ياريت تكون الوصفات مجربة من فضلك انا مش ناقصة
40
5K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

the full moon
the full moon
السلاااام حبيبتي , أولا حبيبتي الدنيا لا تستحق كل هذا اليأس والتحطم حتى انك تفكري في الانتحار ,استغفري ربك وقوي علاقتك بالله ,وتذكري انه تعالى هو القادر وحده على اعطائك كل ماتريدين,ابعدي عنك هذا اليأس ,ثانيا نبدأ العلاج,بخصوص وجهك وجسمك عندك خلطات كثيرة في هالقسم اختاري منها اللي يناسبك كخلطة السالفة وخلطات توليب سوي بحث واختاري ,اما صدرك شوفي تمارين تكبير وشد الصدر يمدحوها البنات ,اما البطن كمان له تمارين سويلها بحث ,واجسم بشكل عام عندك كريم لانس لشد الجسم ممتاز فعلا ,والشفايف مرطب لابيلو الافضل بالكرز ,,
وتحياااتي لك وتمانياتي لك بالتوفيق:26: :26:
( على فكرة أنا مش مصرية دانا دخلت وغصبا عنك )وان شاء الله أكون أفدتك:)
the full moon
the full moon
السلاااام حبيبتي , أولا حبيبتي الدنيا لا تستحق كل هذا اليأس والتحطم حتى انك تفكري في الانتحار ,استغفري ربك وقوي علاقتك بالله ,وتذكري انه تعالى هو القادر وحده على اعطائك كل ماتريدين,ابعدي عنك هذا اليأس ,ثانيا نبدأ العلاج,بخصوص وجهك وجسمك عندك خلطات كثيرة في هالقسم اختاري منها اللي يناسبك كخلطة السالفة وخلطات توليب سوي بحث واختاري ,اما صدرك شوفي تمارين تكبير وشد الصدر يمدحوها البنات ,اما البطن كمان له تمارين سويلها بحث ,واجسم بشكل عام عندك كريم لانس لشد الجسم ممتاز فعلا ,والشفايف مرطب لابيلو الافضل بالكرز ,, وتحياااتي لك وتمانياتي لك بالتوفيق:26: :26: ( على فكرة أنا مش مصرية دانا دخلت وغصبا عنك )وان شاء الله أكون أفدتك:)
السلاااام حبيبتي , أولا حبيبتي الدنيا لا تستحق كل هذا اليأس والتحطم حتى انك تفكري في الانتحار...
على فكرة نسيت بخصوص اتساع المهبل استخدمي المرة , خذي حبة صغيرة مرة ويكون لونها عسلي ,ونقعيها في نصف كوب موية ساخن عشان تذوب لين مايبرد ,شيلي قطنة وبلليها بمنقوع المرة ودخلي القطنة في المهبل شوية وكرري ذلك لكم مرة مع كل وضوؤء ,ل3ايام بعد الدورة...
غلا بوحمدان
غلا بوحمدان
أهم شي عدم اليأس اذا كان عندك أمل صدقيني بتقدرين
حاولي تلعبين رياضة كل يوم وتاكلين أكل صحي وتشربين ماي بكثرة لاني لاحظت ان هذي الأشياء أفضل من الخلطات
وجربي كريمات البشرة من الماركات المعروفة مثل شيسيدو
ودايما حطي ميك أب خفبف في البيت يعني بودرة وغلوس وبلاشر ويارب يخليك أحلى وحدة في نظر زوجك
الشييماء
الشييماء
أهم شي عدم اليأس اذا كان عندك أمل صدقيني بتقدرين حاولي تلعبين رياضة كل يوم وتاكلين أكل صحي وتشربين ماي بكثرة لاني لاحظت ان هذي الأشياء أفضل من الخلطات وجربي كريمات البشرة من الماركات المعروفة مثل شيسيدو ودايما حطي ميك أب خفبف في البيت يعني بودرة وغلوس وبلاشر ويارب يخليك أحلى وحدة في نظر زوجك
أهم شي عدم اليأس اذا كان عندك أمل صدقيني بتقدرين حاولي تلعبين رياضة كل يوم وتاكلين أكل صحي...
Miss Strawberry
Miss Strawberry
مافكرتي بعمليه تجميلية لتضييق المهبل........لان هذا الموضوع اهم شي بالنسبه للرجل
والله يسخر لك زوجك