don
don
نفسك معانا يا ام ياسمين بس كان بودنا نشوف تجرباتك ...

طيب عندك موبايل بكاميرا؟
moslema_3
moslema_3
السلاااااام عليكم و رحمه الله و بركاته
صباح الفل عليكم جميعا والله وحشتونيييييييييي يا رب تكونوا بخير
يا دون ارحمينا من الاكلات الحلوة دى يعنى أعمل ايه فى نفسى بقه ؟ أروح أكسر ميزان الصيدليه ولا ايه بس عامه تسلم ايديكى على الحاجات اللى لا تقاوم
don
don
Enna Enna :
صباح الخير عليكم كلكم يا جماعه الخير والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخباركم ايه كلكم كلكم اخبركم ايه الحمد لله رب العالمين الماتش امبارح عدى بسلام الحمد لله وشكرا لكل الي دعالي وربنا يخليكي لينا يا دندونه روحي انا كنت بسالك يا حبيبتي عن الاكلات الي عملتيها في اللينك ده الجديده هل بتضفيها في حته والله ازاي ندور على الاكلات الجديده والحلويات بطريقه سهله لما نعوذها وثانيا فعلا انا عندي الكاري والبهارات احلوة ديه بس بصراحه انا الكاري مبستعملوش معرفش اساسا بيستعمل في ايه؟ اما بقه لبن جوزة الهند بصراحه بعمل بيه عصير رهيب اولا عصير الجوز هند بالاناناس انا بجيب علبه عصير انناس لاكنور او اي نوع زي بلوبيرد موجود عندكم في مصر ممتاز وبحط العلبه كلها اونصفها في الخلاط او اي مضرب بيعمل الميلك شيك وبعدين بحط 5 معالق او حسب الرغبه لبن جوز الهند واحط حوالي نصف كوبايه حليب واضربه بدون اي سكر لو حابه تضيفي حطي عسل وتضربيه كويس جدا وتصبيه في لحظتها ويكون مثلج بيبقى رهيب والله وطبعا انا لما بكون مستعجله بحط عصير لكن لو عادي هاتي واحده انناس واضربيها مع اللبن الحليب وجوز الهند بقولكم يا جماعه رائع او اي فواكه زي الفراوله او الموز وبيرفع من قيمته الغذائيه جدا اما في الطبخ بصراحه معرفوش استخدام وشكرا ليكم ولا تنسونا من فضل الدعاء اختكم اينا
صباح الخير عليكم كلكم يا جماعه الخير والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخباركم ايه كلكم كلكم...
القرصة المشهورة فى بورسعيد علشان لو فية حد ما يعرفهاش بالاسم يشوفها

القرصة من بورسعيد
don
don
Enna Enna :
صباح الخير عليكم كلكم يا جماعه الخير والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخباركم ايه كلكم كلكم اخبركم ايه الحمد لله رب العالمين الماتش امبارح عدى بسلام الحمد لله وشكرا لكل الي دعالي وربنا يخليكي لينا يا دندونه روحي انا كنت بسالك يا حبيبتي عن الاكلات الي عملتيها في اللينك ده الجديده هل بتضفيها في حته والله ازاي ندور على الاكلات الجديده والحلويات بطريقه سهله لما نعوذها وثانيا فعلا انا عندي الكاري والبهارات احلوة ديه بس بصراحه انا الكاري مبستعملوش معرفش اساسا بيستعمل في ايه؟ اما بقه لبن جوزة الهند بصراحه بعمل بيه عصير رهيب اولا عصير الجوز هند بالاناناس انا بجيب علبه عصير انناس لاكنور او اي نوع زي بلوبيرد موجود عندكم في مصر ممتاز وبحط العلبه كلها اونصفها في الخلاط او اي مضرب بيعمل الميلك شيك وبعدين بحط 5 معالق او حسب الرغبه لبن جوز الهند واحط حوالي نصف كوبايه حليب واضربه بدون اي سكر لو حابه تضيفي حطي عسل وتضربيه كويس جدا وتصبيه في لحظتها ويكون مثلج بيبقى رهيب والله وطبعا انا لما بكون مستعجله بحط عصير لكن لو عادي هاتي واحده انناس واضربيها مع اللبن الحليب وجوز الهند بقولكم يا جماعه رائع او اي فواكه زي الفراوله او الموز وبيرفع من قيمته الغذائيه جدا اما في الطبخ بصراحه معرفوش استخدام وشكرا ليكم ولا تنسونا من فضل الدعاء اختكم اينا
صباح الخير عليكم كلكم يا جماعه الخير والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخباركم ايه كلكم كلكم...
يا مساء الفل اولا بقى يا مسلمة تكسرى الميزان ولا ترضيش تسلفيهولى انا وام ياسمين ؟؟؟؟؟ مكنش العشم .معلش يا ام ياسمين والله ما انتى مزعلة نفسك مسلمة ماتقصدش ما هو حناخده يعنى حناخده
وانتى يا ام ياسمين بتعملى ريجيم ومستعجله على اية ؟ هو عزاب على الفاضى انتى مش عارفة احنا قريب حنعمل اية علشان العيد الكبير ولا نسيتى ؟؟؟؟؟؟؟

يا اينا يااينا حد يشيلها من قدامى حااااضر يا اينا حرام عليكى بقى كل الاكلات اللى بالكارى من فراخ ولحمة وسمك وجمبرى ومش عارفة احنا بنعمل اية بالكارى ؟؟؟؟؟وتيقى عندك وماتستخدميش الكارى برضة ؟؟؟؟؟؟
عموما تبعى معانا الاكلات اللى جاية اللى من الكتاب الصغير كلها بالكارى وانا جبتهم ولو فية حاجة عديت صعبة حسلها وحرسلك على الخاص الاكلات اللى كتبناها قبل كدة
فى اى حد كان سئل سؤال وانا مجاوبتش علية ؟؟؟؟
حد يعرع اخبار نهى او سمسمة ؟؟؟
spanishflower
spanishflower
صباح الخير
تسلم ايديك يا دون
انا اعرف اخبار عن سمسمه انها جوزها جه و هي في اجازه من الشغل