دموع الليل
دموع الليل
بنت الكويت

عمري صار لي اربع سنوات وعملت فحوصات هنا بامريكا واشاعه وقالو كل شئ تمام مسئلة وقت فقط

وعملت تحاليل للهرمونات كل سليم الحمدلله

مااااااااااااااااااادري ايش اسوي الناس طفشوني من كثر مايسالوني متى؟

:confused:
وريق
وريق
يارب يرزقك بالدرية الصالحة امين وعليك بالدعاء وكثرة الاستغفار , وانا كمان نفسي احمل مع انني متزوجة يادوب خمسة اشهر بس والله نفسي الله يرزقني بالدرية الصالحة وكل واحدة تنتظر هذا الشىء بفارغ الصبر الله يكون بعونك ودعواتي لك
الصايرةالمحتسبة
بسم الله اختى دموع احب اسالك عملتى اشعة الصبغة والا لا لانها مهمة جدا انا قعدت سنتين والدكاترة يقولولى ما فيك شئ لين سويت الصبغة ووجدوا عندى احد الانا بيب مسدودة و كدلك المنظار مهم سويتيه والا لا ادا ما سويتيهم ضرورى تسوينهم وما تضيعى وقت و زوجك عمل تحليل والا لا مهم جدا ان تتاكدى من سلامته وسلامتك وبعدين كله على الله وتضييع الوقت مو زين وانصحك بالدعااااااااااء اللهم لا تدرنى فردا وانت خير الوارثين ويوم عرفة يوم مهم والدعاء فبه مستجاب انشا الله يا رب ارزقنى ودموع بالدرية قولى امين
دموع الليل
دموع الليل
يااااااااااااااااااارب وتسلمين ياعمري وانا ماسويت شئ لاني خاااااااااااااااااااااااااااااايفه !!!!
الصايرةالمحتسبة
بسم الله عزيزتىدموع ما تخافين توكلى على الله وفى اسرع وقت ممكن روحى واعملى الفحوصات وانت فى امريكا بلد متطور والتطور العلمى فى هالمجال كبير ايش اقول انا الى فى افريقيا مافى طب هنا ولما اريد اعمل كشف اسافر اسمعى نصيحة من مجربة لا تضيعى وقت مرات هناك شئ بسيط معرقل الانجاب و التاخير يكبر المشكلة كونى جريئة وخودى قرار الدهاب الى الدكتور لان مواجهة المشكلة يحلها والهروب منها مش فى صالحك والحياة قرار وموقف خودى القرار فى الوقت المناسب و مش حتندمى و توكلى على الله فى كل خطوة تخطيها ولا تنسينى فى دعاءك والله الموفق اللهم لا تدرنى فردا وانت خير الوارثين