قطووف

قطووف @ktoof

عضوة نشيطة

خطوبتى قربة

ساعدوني

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته :
اولا : احب ان اشكر جميع الاخوات الموجودين هنا فى بيتنا الصغير عالم حواء وجزاكم الله كل خير على ردودكم ومساعدتكم لكل من لديه مشكله .
ثانيا : انا بشكر ادرة المنتدى على التطور الجميل دا واتمنى يكون المنتدى فى مزيد من التقدم الى الاحسن باذن الله تعالى .........
مشكلتى هى
: ان خطوبتى قربت وشعرى لاحول له ولا قوة وحش جدا ومش عارفه اعمل ايه . وخصوصاان هيتم عقد قرانى باذن الله تعالى مع الخطوبه يعنى هقعد مع خطيبى بشعرى ومش عارفه اعمل ايه تعبت من كتر ما بستعمل جميع الوسائل ومفيش اى نتيجه خالص بالعكس كل لما اجرب حاجه فى شعرى بتخليه الى الاسوء على فكره شعرى من النوع الجاف يا جماعه الله يكرمكم ساعدونى الله لايحرمكم من الجنه امين يارب
ساعدونى بس ما حد يقولى روحى اعملى شعرك بالمدة لان والدتى رافضه الموضوع دا وكمان ياريت تساعدونى بطرق انتم واثقين منها علشان شعرى خلاص قرب الى الانهيار نهائيا ربنا يستر ساعدونى ساعدونى بسرعه الله يخليكم :(
7
542

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

--ملاك--
--ملاك--
و عليكم السلام ورحمة الله وبركاته

اختي الف مبروك و بالنسبة لشعرج دشي منتدى العناية بالشعر احسن هناك الاخوات ماشاء الله تبارك الله عندهم خلطات

آنا عندي خلطة و استعميلها

:27:

خلطي بيضة كاملة ومايونيز وعسل وزيت زيتون خلطيهم عدل وحطيهم بشعرج و شوفو شلون بيلمع
ام جوريه
ام جوريه
و عليكم السلام ورحمة الله وبركاته اختي الف مبروك و بالنسبة لشعرج دشي منتدى العناية بالشعر احسن هناك الاخوات ماشاء الله تبارك الله عندهم خلطات آنا عندي خلطة و استعميلها :27: خلطي بيضة كاملة ومايونيز وعسل وزيت زيتون خلطيهم عدل وحطيهم بشعرج و شوفو شلون بيلمع
و عليكم السلام ورحمة الله وبركاته اختي الف مبروك و بالنسبة لشعرج دشي منتدى العناية بالشعر ...
هالخلطه رهييييييييييييييييييييييبه
قطووف
قطووف
السلام عليكم :
شكرا ليكى اختى بنت الكويت بس فى الحقيقه انا جربت بعض الخلطات اللى موجوده فى المنتدى هنا بس مجبو معايه نتيجه كويسه بالعكس شعرى بقى لاااسوء ..... وبعدين زيت الزيتون مش بيجى على شعرى بس هحاول اجربه تانى بس المايونيز عباره عن ايه لو سمحتى .
ام جوريه انت جرربتى الخلطه دى
قطووف
قطووف
:icon33:
قطووف
قطووف
ايه محدش عاوز يساعدنى
:32: :icon33: