noga2005
noga2005
والله كلام اوزوريس صحيح 100%
وطريقة فتاة سورية عجبتني رح ابلش فيها من اليوم ان شاء الله
فعلا بالغربة الواحدة بتفش خلقها بالاكل وخاصة هون الشتا طويل وبارد واكلهم معظمه حلويات ونشويات ودهون
الله يعينا بس
om mena
om mena
الغربه ماااااااتنحف ابداااااا بالعكس من ضيقة الصدر تحط الحرره بالاكل والحل؟؟؟؟ النظام الغذائي والرياضه طبعا اقل شي المشي وانا انشالله بطبق نظام الاخت فتاة سوريه الله يجزاها خير لانه منطقي جدا وش رايك نبدا فيه من بكره هههههههه نشجع بعض انا ودي انحف 5 كيلو قبل لارجع للسعوديه
الغربه ماااااااتنحف ابداااااا بالعكس من ضيقة الصدر تحط الحرره بالاكل والحل؟؟؟؟ النظام الغذائي...
هي فعلا الغربه بتنزل الوزن انا بعد حوالي ست شهور من السفر وبدون ما اشعر واكلي عادي جدا:10_8_10:
وزني نزل حوالي 15 كيلو وانا مش واخده بالي:10_8_9:
بس لاحظت ان كل ملابسي اصبحت واسعه جد:7_18_2: ا
يمكن من الحركه الكتير في البيت والتسوق وشغل البيت:angry: :3_13_11: :3_2_8v: حاولي انك تتحركي كتير في البيت وتمشي كتير مع تقليل كمية الاكل وان شاء اله وزنك يقل:42:
ورد و كادي
ورد و كادي
حبيبتي لا تضايقين :ohwe: هذا شي عادي انا بعطيج اقتراح :) .......وقتي تلفونج ان كل ساعه :time: يرن وينبهج وشربي ماي يعني كاس كامل وشوفي النتيجة عقب شهر وحاولي تخففين اكل :f226: شوي والله يوفقج :26:
حبيبتي لا تضايقين :ohwe: هذا شي عادي انا بعطيج اقتراح :) .......وقتي تلفونج ان كل ساعه :time:...
شكرا على ردك بس انا مانى فاهمة حكاية التلفون ولا عارفة اقرا اسمك بصراحة انا جديدة عليا حكاية الكتابة فى الكمبيوتر استحملونى شوية علين ما اظبط الموضوع
ورد و كادي
ورد و كادي
شكرا لكل الى شرك فى الموضوع انا ماعرفتكم بنفسى انا مغتربة فى امريكا ليا حوالى 4 اشهر بس من اى بلد ابغاكم انتوا تحزروا من طريقة كلامى
نرجع لموضوع السمنة واللة حكاية الاكل باالنسبة ليا متعة وتحسسنى باالامان والراحة المواقتة يعنى حاجة نفسية وبعد مااكل ازعل يعنى فى الحالتين زعلانة وبعدين فى بلدى كانوا اهلى يراقبونى فى وزنى وينبهونى ادا زاد بس هنا مافى احد ورايا يعنى ادا غاب القط العب يا فار وطبعا لبس الحجاب يساعد في الوزن وفى البيت لابسة ثوب الشغل صرت زى الشغالة اللة لايوريكم ولا وراكم
ورد و كادي
ورد و كادي
تابع مسلسل الكلاكيع قبل ما انسة شكرا للاخت ملليت من الغربة لانها فتحتلى امل جديد للنحف
2-الكلكوعة -شغل البيت مدمرنى مانى قادرة اسيطر على الوضع بصراحة انا طول عمرى عندى شغالات يسولى كلى شى انا بس اشرف عليهم ودحين لمن صار عندى اربعة اطفال جيت هنا واللة مانى قادرة اسيطر على الوضع وطبعا زوجى وبناتى مساعدتهم ليا مرة بسيطة قولولى يلى ظروفكم زى ايش اسوى كيف اتعامل مع الوضع هدا وانا دحين فاضية بس ناوية ان شاا اللة ادرس وخايفة انى مااقدر على داة كلة شغل البيت دراسة اطفال