العنيـــــــــــدهـ
ياربي اشكثر اعاني الله كريم الله كريم يهون علينا رجيمنا بنت بنت يالله شدي حيلككككككككككككك والله يوفقنا انا باذن الله بكره بسكر فمي واعطيه قرصه اذا قال كلي لقمه من هنا ولاهناك بالتوفيق عزيزتي ومشكوره عالتواصل ..
مدللـه
مدللـه
ههههههههههههههههههههههههههه حللوه القصه
بس عااد وين الاراده عنا؟؟ ترووح وما تجي
حبة الماس77
حبة الماس77
حلوه القصه بس ترا الفطور وجبه مهمه ممكن تركها يجيب مرض السكري يابنات افطرو وكلو لقيمات للغذا والعشاء ممكن فاكهه او حذف وترا الجوع الزايد يجيب قرحه من سبب كثره العصاره الحارقه
انتبهو وانحفو بصحه وعافيه احسن ما تندمو
القلب الذهبى
القلب الذهبى
كلام حبه الماس مظبوط والرجيم القاسى هو اللى يخلى الواحد يرجع بسرعه ويفقد وزنه وصحته معاها واحسن شىء تخفيض الوزن بهدوء و2ك فى الاسبوع حلو جدا ولازم يوم راحه تكلى فيه حاجه جت فى نفسك علشان تقدرى تصمدى
الحكايه ظريفه جدا بس انا ليه صديقه سمينه وزوجها والله مبهدلها فى الدخله والطالعه وهى مافى فايده مش عايزه تخس وكل ما اشوفها اديها نوع رجيم تقولى هو انا مش عجبك صحبيتى وانا سمينه
وانا عكس قصتك دى كان وزنى 60 ك وزوجى ماسك الاكل ويدخله فى فمى بالعافيه لحد ما وسع معدتى وسمنت لحد 100ك واصريت انى اخس الحين انا 85 وهو بدء الان يقول فى الدخله والطالعه كفايه كده لو خسيتى حتجوز عليكى لكن مين يتجوز انا ان شاء الله ناويه على 65
شيخةالزين
شيخةالزين
اممممممممممممممم والله صادقه الوزن ما يبيله الا اراده قويه :D
انا عندكم مثلا ما بديت انتبه لنفسي الا لما رجعوا اخواني من دراستهم بالخارج..
اول كنت تختوخه ولما سافروا صابني حاله اكتئاب وهاتك يا أكل وكمبيوتر وزدت زياده مو طبيعيه لين صكيت ال100 وزياده ..
وكانوا كلما جونا بلاجازات هم نحفانين وانا زايده.. ويقولون لي وانا عمك اصمخ..:10_8_9:
الى ماتخرجوا ورجعوا وقابلوني 24 ساعه :08: من جد سببوا لي عقده بلاكل كلما اجلس معاهم على السفره اتعقد الين ماقررت انحف نفسي بالغصب.. :S_45:
والحمدلله الحين انا اللي اضحك عليهم لانهم زاد وزنهم وانا اللي نحفت وانا اللي صرت بالداخله والطالعه اتطنز على كروشهم :lechz:
والله يا بنات حلو الشعور بالرشاقه شي مو طبيعي واحلى شي الناس لما تشوفك وتشهههههههههق..:ohmy:
وتقومين انتي بينك وبين نفسك تقرين على روحك<----- تخافين من العين طبعا:hearts:
ومثل منتوا شايفين توقيعي الرشاقه حلوه بس الاراده احلى :26: