دموع التائبة
دموع التائبة
حبيبتى نفسى افيدك بس معنديش فكره بس سبينس اللى فى مدينة نصر فيه قسم اجهزة كبير و مليان و اعرف كرفور فيه كل حاجة كهربائية خليكى فى الاماكن الكبيرة دى .ان شاء الله تلاقيها
حبيبتى نفسى افيدك بس معنديش فكره بس سبينس اللى فى مدينة نصر فيه قسم اجهزة كبير و مليان و اعرف...
ممكن تلاقيها عند محسن الفيومى اللى فى صلاح سالم

و ممكن كمان شوفيها فى الأبيارى اللى فى شارع ابو داود الظاهرى امام حديقة الطفل

معلومة بقى عامة على الماشى

فى اول مكرم عبيد من ناحية سيتى سنتر لو دخلتوا اول يمين هتلاقوا فرع جديد لبى تك اسمه "B-TECH OUTLET " اعتقد الفرع ده هيبقى فيه حاجات ارخص عشان هتبقى فيها عيوب بسيطة فى الشكل لا تؤثر على الأستخدام نفس فكرة الفرع بتاع الكيلو 4.5 بس ده اقرب طبعا لسكان مدينة نصر

يارب تكون معلومة مفيدة

la rosa
la rosa
تسلم ايديكم تسلم ايديكى على المعلومات الحلوة

على سيرة الشوايات انا بقى نفسى اجيب شوايه بتتحط على عين البوتاجاز على طول مش بالكهربا
حد جرب شوايه زى كده؟ وعملية ولا لأ؟؟؟؟؟
امانى61
امانى61
الملف ده برضه انا شخصيا استفدت منه كتييييييييير ربنا يكرمك يا دندون وترجعى تنورى ملفاتك كلها بجد وحشتينا
نورا انا لسه جايباها كنت بشوفهم فى فتافيت بيسخدموها كتير وكمان كانت لوزه الله يبارك فيها قايله عليها هنا فى الملف وفضلت ادور عليها لحد ما لاقيتها وجيبتها بجد تحفه يادوب بمسحها بمنديل بزيت زتون واشوى عليها جربت شويت صدور فراخ متبلاها من بليل كانت حلوه اوى والاهم من كده خفيييييفه اوى وصحيه وحبوها الولاد عندى وجوزى اكتر من البانيه وكمان عملت هامبورجر فى البيت وشويته عليها طلع جميل واحلى من الجاهز وكمان ليها ايد خشبيه متحركه يعنى بتتشال وبتتحط الشوايه فى الفرن لو عايزه تكملى سوى الحاجه بجد انصحك تجيبيها
حبيبة ابراهيم
يا بنات هو محل مركاتو اللي كانت ابلة دينا بتتكلم عليه

في سيتي سنتر ولا فين بليز قولولي علشان انا نازلة مصر وعايزة اروحه ؟؟
ROSHANA
ROSHANA
يا بنات هو محل مركاتو اللي كانت ابلة دينا بتتكلم عليه في سيتي سنتر ولا فين بليز قولولي علشان انا نازلة مصر وعايزة اروحه ؟؟
يا بنات هو محل مركاتو اللي كانت ابلة دينا بتتكلم عليه في سيتي سنتر ولا فين بليز قولولي علشان...
فى العقاد مول
فى طريق النصر امام شارع عباس العقاد الناحية التانية من طريق النصر