اميرةعربية
اميرةعربية
banora banora :
دي صوره الشوايه ممكن علي البوتاجاز من فوق انا دايما بشوي عليها في فرن البوتاجاز وبشوي فيها كل حاجه فراخ لحمه شيش كباب جمبري سمك http://img101.herosh.com/2009/07/05/610874328.jpg
دي صوره الشوايه ممكن علي البوتاجاز من فوق انا دايما بشوي عليها في فرن البوتاجاز وبشوي فيها...
دي صوره الشوايه ممكن علي البوتاجاز من فوق انا دايما بشوي عليها في فرن البوتاجاز

وبشوي فيها كل حاجه فراخ لحمه شيش كباب جمبري سمك

الف شكر بس دي ممكن الاقيها فين
وسعرها كام تقريبا
heaven_aroma
heaven_aroma
السلام عليكم
أول مشاركة ليا معاكم و أنا متابعاكم من زمان و استفدت بجد معلومات كتير.و ببارك لطنط دون لخطوبة ابنها و عقبالي يارب و كل البنات ربنا يرزقهم بأزواج صالحين.أنا باشتغل مهندسة كمبيوتر في احدي الشركات اللي عنده مشكلة ممكن يسأل و الله المستعان . و ماتنسونيش من دعواتكم الجميلة. جزاكم الله خيرا و نفع بكم
banora
banora
[quote=banora;32189890]دي صوره الشوايه ممكن علي البوتاجاز من فوق انا دايما بشوي عليها في فرن البوتاجاز وبشوي فيها كل حاجه فراخ لحمه شيش كباب جمبري سمك الف شكر بس دي ممكن الاقيها فين وسعرها كام تقريبا
[quote=banora;32189890]دي صوره الشوايه ممكن علي البوتاجاز من فوق انا دايما بشوي عليها في فرن...
للاسف مش هقدر افيدك لاني مش موجوده في مصر

بس احنا معانا بنات شاطره جدااااااااااااا واكيد هيفدوكي
mira2
mira2
banora banora :
دي صوره الشوايه ممكن علي البوتاجاز من فوق انا دايما بشوي عليها في فرن البوتاجاز وبشوي فيها كل حاجه فراخ لحمه شيش كباب جمبري سمك http://img101.herosh.com/2009/07/05/610874328.jpg
دي صوره الشوايه ممكن علي البوتاجاز من فوق انا دايما بشوي عليها في فرن البوتاجاز وبشوي فيها...
دي صوره الشوايه ممكن علي البوتاجاز من فوق انا دايما بشوي عليها في فرن البوتاجاز

وبشوي فيها كل حاجه فراخ لحمه شيش كباب جمبري سمك

لو سمحتى كنت عايزه افهم حاجه .. الشوايه دى ملهاش قاعده من تحت ؟؟ يعنى لما بتشوى بيها على البوتاجاز من فوق اى حاجه تنقط من الاكل بتنزل فين ؟؟ على البوتاجاز ؟؟؟
banora
banora
mira2 mira2 :
[QUOTE=banora;32189890]دي صوره الشوايه ممكن علي البوتاجاز من فوق انا دايما بشوي عليها في فرن البوتاجاز وبشوي فيها كل حاجه فراخ لحمه شيش كباب جمبري سمك لو سمحتى كنت عايزه افهم حاجه .. الشوايه دى ملهاش قاعده من تحت ؟؟ يعنى لما بتشوى بيها على البوتاجاز من فوق اى حاجه تنقط من الاكل بتنزل فين ؟؟ على البوتاجاز ؟؟؟
[QUOTE=banora;32189890]دي صوره الشوايه ممكن علي البوتاجاز من فوق انا دايما بشوي عليها في فرن...
ميرا بالظبط هي مش متقفله مفتوحه واللي بينزل منها بينزل علي الالمونيوم فويل اللي انت فرشاه في الفرن

و كل اللي تعمليه انك تشيلي الالمونيوم فويل ترميه علشان كده هي سهله في الغسيل