أحلام عصفور
أحلام عصفور
ألف ألف مبرووووووك ياهبه ويارب ربنا يعينك على اكمال دينك بالزوج الصالح يارب الي تتمنيه ويسعدك دنيا وأخره أبله دون التلفون ليس في نطاق الخدمه يعني أعمل ايه يعني علشان أكلمك ده حظوظ منا عارفه :(
ألف ألف مبرووووووك ياهبه ويارب ربنا يعينك على اكمال دينك بالزوج الصالح يارب الي تتمنيه ويسعدك...
أنا اقتبست الكلام ده من كلام سابق من حوالي كتير أوي أظنه صفحه16
على كل الكلام ده دليل على اني كلمتك كذا مرة ويعلم ربنا إني رفعت السماعه في اليوم كذا مرة وكل مرة ميجمعش معايا وكتبتلك الرد ده
وهوه ده ردي بالنسبه لل

على كل متشكرة أوي إن حضرتك لسه فاكره
ربنا يكرمك يارب

قبل ما أمشي خالص
أحب أباركلك على مجهودك الرائع وأبارك للبنات بصحبتك ليهم
وربنا ما يفرق بينكم أبدا

وبقول للجميع أستودعكم الله الذي لا تضيع ودائعه ياريت الي زعلتها مني تسامحني لوجه الله
وأدعوا الله بعد فرقي لكم هذا أن يجمعني وإياكم في جنات الفردس الاعلى يارب
أراكم على خير وعلى فكره خدوا راحتكم في الكلام بعد كده
بس بجد مش هأدخل تاني ولا حتى هأشوف الردود
ronii
ronii
ERA ERA :
رونى وأم أبيها ومروة كل سنة وانتو طيبين وعقبال كل سنة يا رب وانتو بخير رونى تسلم ايدك يا قمر على الحاجات المغرية دى بس زى ما قالت semsem2005 ده تعذيب جماعى حراااااااااااااااااااااام التورتة مع الغلابة اللى مش بتظبط معاهم تورتات حرااااااااااااااااااااااااام بس يللا بقى كل سنة وانتو طيبين كلكم احلى تورتاية لاحلى بنات ومدامات فى احلى منتدى أم أبيها مراعاة لظروفك وعشان خاطر البيبى انتى و nohaa كل واحدة تاخد دور من التورتة لوحدها واحنا نستحمل ونقسم الباقى علينا
رونى وأم أبيها ومروة كل سنة وانتو طيبين وعقبال كل سنة يا رب وانتو بخير رونى تسلم ايدك يا قمر على...
:( في ايه يا احلام انا مش فاهمه حاجه ؟ في ايه يا بنات؟؟؟ :(
nohaa
nohaa
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
صباح الخير
احلام ماشيه ليه ومين اللي زعلك بس؟
حد يسيب الناس اللي بيحبهم ويمشي؟
طب ايديك مش هاتكلك تخشي تبصي علينا
انا كمان مش فهمه في ايه؟
أم أبيها74
أم أبيها74
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
ايرا
احلام عصفور

وانتم طيبين يا رب، وربنا يخليكم ليا ايه التورت الجميلة دي مش هاقدر استحمل واكل دور واحد، طيب دور من تحت ودور من فوق وحياتك يا ايرايعني الكبير ليا والصغير علشان النونو (طماعة بقى)

سمسمة
ام ياسمين
دون
روني
نها
نودي
هبة
احلام
رواء
موتي
مروة
منى
كل البنات ، صباح الفل عليكم واحدة واحدة
أم أبيها74
أم أبيها74
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
أحلام عصفور

يا توتو يا جميلة، انتي ليه زعلانة وانت آخر العنقود بتاعتنا؟ حد يزعل كده ويسيبنا؟ طيب هنهون عليكي؟