انا عندي تكيس ونفسيتي تعبانة جدا ونفسي حد يسمعني

تأخر الحمل

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة بجد انا مش عارفة ابتدي منين معلشي مش عايز اطول عليكم بس حكايتي بأختصار انا عندي تكيس مبايض وانا متزوجة من اربع سنوات هدخول خلاص في خامس سنة ولم يحدث حمل الحمد الله الا مرة واحدة عن طريق عملية تلقيح صناعي ولم يستمر الحمل 8 اسابيع ملحقتش افرح الحمد الله علي كل حال وعملت التحليل وكان هرمون lh عالي ضعف fsh :44: وزوجي كل التحليل بتاعتة الحمد الله سليمة ايه رائيكم معذبهوش معايا واسيبه يتزوج والله انا عرضت عليه انو يتجوز علشان كل اما اشوفة بيبص علي اي اولاد بحس في عيونة الحزن وانا من جوايا بتقطع والله مفيش في ايدي اي حاجة اخذت العلاج والمنشطات ومفيش فايدة الحمد الله واخذت كمان الاعشاب وكل قلي تزوجو معايا معاهم مشاء الله 2 و3 اولاد ربنا يحفظهم لأهلهم يا رب بس خايفة اني اشوف في عيون حد الخوف مني علي اولادهم مع اني كنت ام بسمع ان اي حد حامل والله كنت بفرح اوي كأن انا قلي حامل عارفين ليه قولت الكلام ده علشان لما حد بيحمل مبعرفش الا في الشهور الاخيرة من الحمل ومش عارفة اعمل اية ونفسيتي تعبانة انا اسفة علي الاطالة بس مضايقة اوي والله كل ما اشوف جوزي بحزن اوي
يا رب لا تذرني فردا وانت خير الوارثين يا ارحم الراحمين يا رب انا وكل محرومة يا رب ارزقني بالحمل عاجل وغير اجل يارب يارب
11
1K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

يوشـــااا
يوشـــااا
حبيبتي مالنا الا الصبر وان شاء الله يفرجها الله علينا
lololdy
lololdy
الله يفرجها ويرزقنا جميعا
لؤلؤة أحمد
لؤلؤة أحمد
الله يرزقك لا تيأسي مهما كان فرحمت الله واسعه عليك بالاستغفار والدعاء
بنت الكوف
بنت الكوف
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته عليك بالصبر وما دمت حملت مره المفروض انه يكون عندك امل نحن حالتنا ميئوس منها طبيا ومع ذلك عندي امل في الله كبير وبالنسبه لزوجك ما لها داعي انك تعرضين عليه موضوع الزواج لو كان يبي يتزوج راح يتزوج وبعدين مازال بدري انك تفكري في انك تعرضي عليه انه يتزوج حاولي انك تسوي تلقيح صناعي مره ثانيه وجربي الحقن المجهري وتوكلي على الله وما تيأسي والله يرزقك ان شاء تعالى
تولـين
تولـين
شوفي حبيبتي موضوع وحده من البنات عن حالتها مع التكيس وشفائها منه بقدرة الله

وان شاء الله تستفيدين منه

http://forum.hawaaworld.com/showthread.php?t=1559912