زوجي تغير معايا لدرجة خوفتني

تأخر الحمل

السلام عليكم يا بنات والله اني تعبانة جدا وعندي الم نفسي شديد كل حاجة سوده بعيني والله يا بنات الدنيا عندي كئيبة لدرجة النوم مفارق عيني من التفكير وانام متاخر جدا واصحي بدري غريبة كل ده من التفكير بامر زوجي بدا يتغير معايا والله تعبت عندي احساس ان في حد بيلعب بدماغة حاسة انو عندو جفاء من جهتي وبدا يجرحني بالكلام قدام اي حد بصراحة مش بموضوع الحمل بس اي حاجة يعلق علي كلامي بطريقة انفعالية يا رب صبرني والله انا تعبت وعندي عدم استقرار حاسة انو هيغدر بيا يا رب يكون توقعاتي غلطط لاني احبة جدا ومقدرشي اعيش بدونة بس تغير كتير علي طول الوقت ماسك التليفون وانا ولا سائل فيا وحركاتة بقت غريبة انا قلي عندي المشكلة في تاخر الحمل عندي تكيس مبايض يا رب اشفني منه لانو حرمني من الحمل 5 سنوات ونصف يا رب رحمتك خلاص والله يا بنات تعبت من التفكير غصب عني بفكر مفيش حد افضفض له بالكلام سمحوني علي الاطالة ادعولي ان ربي يصبرني ويرزقني بالحمل الثابت وكل محروم يا رب نفسي افرح نفسي انام يوم مرتاحة من التفير ادعولي يا بنات ان زوجي يرجع يحبني ويبعد عنو ولاد الحرام
27
4K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

بحبك كثير
بحبك كثير
لا اله الا الله محمد رسول الله

الله يالف بينك و بين زوجك و يصلح ما بينكم
عامل الانجاب يولد ضغط كبيييييييييييير على العلاقه الزوجيه و لازم تلاقوا حل يرضى الطرفين و لا تخليه ينعزل عنك و يصير له حياته علشان ما يصير اللي انت خايفه منه اتقربي منه بطرق جديده و فاجئيه باهتمامات و افكار مختلفه و جددي حياتك معاه و الله يتمم لك على خير و يكتب لك الخير اللي بدك اياه
nmomo55
nmomo55
الله يصلح فيما بينكم ويسخركم لبعض

حبيبتي النفسيه مهمه لاتتعبين نفسك حاولي تروقين وتلطفين الاجواء عيشي حياتك وانظري للجانب الحلو فيها
انزف عسل
انزف عسل
لااله الاالله

حاولي انك تتقربي منه وتسالينه وش فيك متغير وراقبي جواله هذا من حقك

وانا والله ماالومك ابدا اكيد الغيره لها دورفي نفسية المراه

وانتي ياقلبي لاتهملين نفسك عالجي نفسك من هناء وهناء وشوفي الاسباب اللي مانعه وقرى على نفسك

عليك بكثرة الاستغفار والدعاء وقراءة سورة البقره والصدقه

وربي يسهل امرك ويرزقك ويالف بين قلوبكم يارب انتي وزوجك

الله يوفقك

تحياتي لك
ببسي
ببسي
الله يهديه ويسخره لك ي رب
ام عبودي وغنو
ام عبودي وغنو
ياقلبي انتي معليش اعذريه
زي ما انتي مضغوطه ومتوتره اكيد هو كمان نفس وضعك فلازم تصبري وتحتسبي

وان شاء الله تكونك مخاوفك مجرد وساوس وباذن الله ماراح يتركك او يتغير عليك