هذه الحيه ملاحقه زوجي في كل مكان...!

الأسرة والمجتمع

السلام عليكم، والله أكتبلكم الموضوع وانا حزينه ومقهورة جدااااااااا، أنا هحكيلكوا قصتي....
أنا جوزي قبل ما يتجوزني كان خاطب بنت قريبته، وجوزي قال لي إنه ماكانش بيحبها بس أهله هم اللي اختاروها له...المهم حصلت مشاكل يعني وكدا...المهم فسخ الخطوبه...طبعاً الكلام دا من حوالي سنتين.....وأنا متجوزه من سنة وأسبوع.. المهم البنت دي قريبته زي ما قلتلكم...فهي لما فسخ خطوبتها زعلت وملاحقه جوزي حتى الآن.....الله ياخدها علشان أرتاح....
البنت دي في المناسبات زي الأفراح وكدا...موجوده معانا ومانيش عارفه أخد راحتي مع جوزي...تلمحله...وترسل له بنات صغار يقولوله كلام...وصلت إنها ترسل له رسائل على موباليه....وجوزي أنا مش متأكده هو مابيحبهاش ولا لأ..... ×××× عايزه تخطف جوزي مني....وقاهراني وأنا حامل .... مش عارفه أكل ولا أشرب...وحزينه كدا.....ووصلت إن أنا وجوزي نتخاصم بسببها....قلت له ليكون بينك وبينها حاجه...إتعصب وقال انتي مش واثقه فيا...قلتله جابت رقمك منين و و و و ...ساب البيت وخرج مع أصحابه وكل يوم يرجع من الشغل ياكل ويطلع م البيت ويرجع لساعه 1 ونصف مساء....وأنا والله أبكي ليل ونهار.... البنت دي خليتني أفتش موبايل جوزي....وأسأله رايح فين وجاي منين و و و و لما خاصمني وهجرني...يارب أسمع خبر انها تولع.....وأنا بغار على جووووزي مووووت.....ساعدوني أعمل إيه علشان أبعد عنها جوزي وأبعد جوزي عنها.....فيه منكم اللي حاسس باللي في قلبي :( - والله يجازيكم خير
39
8K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

اصابع عروس
اصابع عروس
اهتمي بنفسك وبزوجك وبيتك
واذا زوجك شاريك مارح يشوف غيرك
توكلي على الله
فررجت
فررجت
طنشيها
ملَك إنسان
ملَك إنسان
لا تخليها تأثر عليك وزوجك لا يعطيها وجه ويغير رقمه لو نفسه فيها م سابها وارتبط فيك
أم السموّ ..
أم السموّ ..
يا حبيبتي ما يجوز تقولين عنها ملعونه
وبعدين اذا يمديك ترسلين لها تهزيء محترم ارسلي لها وهدّديها

وادعي دايم ربي يصرفها عنك وعن زوجك
ولا تناقشين زوجك فيها أبدا أبدا ، تجاهليها تمامًا قدام زوجك وبيني له ثقتك فيه وابعدي الشكوك عنك

الله يفرج همك ويسخر لك زوجك
بنت المدينه20013
بنت المدينه20013
المشكله يابنات إنهم لازم يقابلوها في المناسبات بصراحه الله يعينها والله شيئ مؤلم لكن وضحي لزوجك إنه لازم يوقف معاك لانك حامل ومحتاجه راحه نفسيه لازم يطبطب عليك