همسة نغم
همسة نغم
في الخليج كانوا يبيعونها بالكويت وفي مكتبة العجيري بالتحديد لكن العدد يكون ناقص عن العدد الانجليزي ... يعني يحطوا نص الباترونات وباترونات لا او تلاقينهم يحطو صور ناقصة والباترونات موجوده
في الخليج كانوا يبيعونها بالكويت وفي مكتبة العجيري بالتحديد لكن العدد يكون ناقص عن العدد...
انا كمان عاوزاها :(
اوسة
اوسة
زى ماقالو الاخوات هى موجودة فى الاسكندرية فى مكتبة اميل فى شارع صلاح سالم بس لازم تحجزيها قبلها بفترة علشان العدد بيكون محدود وسعرها اخر مرة اشتريتها من 6 شهور تقريبا 36جنيه
الدانة14
الدانة14
يابنات انا كمان دورت عليها بالسعوديه بالتحديد بالرياض ما لقيتها
ارجوكم لو تقدررو تنزلو بعض من المواضيع منها لاني ما اقدر اشتريها
ارجووووووووووكم الله يوفقكم الهي
ام قسمت
ام قسمت
زي ماالاخوات ماقالوا موجوده في الاسكندريه كتير واظن سعرها 5 جنيه لو ماكانتش ذادت وموجوده في كشك جرايد في محطه سيدي جابر وموجوده في اكشاك في محطه الرمل بس تقريبا في شارع النبي دانيال في اخره وفيه في شارع السلطان حسين
عاشقه اكرم
عاشقه اكرم
زي ماالاخوات ماقالوا موجوده في الاسكندريه كتير واظن سعرها 5 جنيه لو ماكانتش ذادت وموجوده في كشك جرايد في محطه سيدي جابر وموجوده في اكشاك في محطه الرمل بس تقريبا في شارع النبي دانيال في اخره وفيه في شارع السلطان حسين
زي ماالاخوات ماقالوا موجوده في الاسكندريه كتير واظن سعرها 5 جنيه لو ماكانتش ذادت وموجوده في كشك...
موجده فى الاسكندريه فى محطه الرمل انا جبت منها مجلتين لازياء الصيف والشتاء وكان سهرها 20جنيه عشان كانت اعداد قديمه بشهر او اتنين