شذى الزهور والمسك
انا بالشرقيه وشريته بس تجنن حلوووووووووووو مره جونان
اخذته بالسعوديه ب300 سعره غالي لانه مطلوب كثييييييير دعواتك لي
هوايات ومواهب
مبروووووووووووووك عليكى يا شذى

تفرحى وتتهنى بيها يارب وتعيشى وتستعمليها ياجميلة

فينكم يابنات محتاجة ردوكم ومساعدتكم خصوصا الى يعرف اجيبها منين من مصر وبكام فى مصر

وهل الرفيعه احسن ولا العريضة
بسبوسه حواء
بسبوسه حواء
بسبووووووووووسة ربنا ينولك الى فى بالك ياقمر متشكرة جدا لردك واهتمامك انتى جبتى البراون موديل اية وبكام ومنين ؟؟؟ شكراااااااااااااااااااااا لردك حبيبتى
بسبووووووووووسة ربنا ينولك الى فى بالك ياقمر متشكرة جدا لردك واهتمامك انتى جبتى البراون موديل...
ولكى بالمثل يا جميله انتى
البراون احدث موديل الى هو ساتين هير بالتقنيه الحديثه دى(الايونتك) فى منها للشعر العادى وللشعر المصبوغ
مقدرش افيدك سعرها كام لان خطيبى الى كان جايبهالى هديه
بس انا شوفتها فى صيدليه العزبى فى جرين بلازا لو انتى من اسكندريه اكيد تعرفيها لو مش من اسكدنريه شوفيها فى العزبى عندك ولو فى محافظه مفيهاش صيدليه العزبى كلميهم على الرقم ده
19600
واسئليهم ينفع يوصلوهالك والا لاء لانى من دمنهور وقبل كده وصلولى حاجات واخدوا شحن 20 جنيه
وممكن تكلميهم تستفسرى عن الاسعار بس وبعدين تقررى براحتك
واكيد ان شاء الله هتلاقى عندهم البيبى ليس انا مجربتهاش بصراحه بس يعنى لو انتى مايله انك تجبيها وافضل تشترى الحاجات دى من عندهم او من عند مكان موثوق عشان ميكونش فى غش فى الخامات وكده حتى لو عندهم اغلى بتكون اغلى حاجات بسيطه بس مضمونه باذن الله
وانا من رأيى ان الرفيعه احسن لان ممكن تعملى بيها كيرلى اما لو عندك مكواه للكيرلى مخصوص ابقى جيبى العريضه عشان تختصر معاكى فى الشغل واهم حاجه فها انها تكون خفيفه
اتمنى اكون افدتك يا قمر
اذكروا الله يذكركم
لا اله الا الله عدد خلقه ورضاء نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته
ادعولى رنا ينولنى الى فى بالى
هوايات ومواهب
ولكى بالمثل يا جميله انتى البراون احدث موديل الى هو ساتين هير بالتقنيه الحديثه دى(الايونتك) فى منها للشعر العادى وللشعر المصبوغ مقدرش افيدك سعرها كام لان خطيبى الى كان جايبهالى هديه بس انا شوفتها فى صيدليه العزبى فى جرين بلازا لو انتى من اسكندريه اكيد تعرفيها لو مش من اسكدنريه شوفيها فى العزبى عندك ولو فى محافظه مفيهاش صيدليه العزبى كلميهم على الرقم ده 19600 واسئليهم ينفع يوصلوهالك والا لاء لانى من دمنهور وقبل كده وصلولى حاجات واخدوا شحن 20 جنيه وممكن تكلميهم تستفسرى عن الاسعار بس وبعدين تقررى براحتك واكيد ان شاء الله هتلاقى عندهم البيبى ليس انا مجربتهاش بصراحه بس يعنى لو انتى مايله انك تجبيها وافضل تشترى الحاجات دى من عندهم او من عند مكان موثوق عشان ميكونش فى غش فى الخامات وكده حتى لو عندهم اغلى بتكون اغلى حاجات بسيطه بس مضمونه باذن الله وانا من رأيى ان الرفيعه احسن لان ممكن تعملى بيها كيرلى اما لو عندك مكواه للكيرلى مخصوص ابقى جيبى العريضه عشان تختصر معاكى فى الشغل واهم حاجه فها انها تكون خفيفه اتمنى اكون افدتك يا قمر اذكروا الله يذكركم لا اله الا الله عدد خلقه ورضاء نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته ادعولى رنا ينولنى الى فى بالى
ولكى بالمثل يا جميله انتى البراون احدث موديل الى هو ساتين هير بالتقنيه الحديثه دى(الايونتك) فى...
ميرسسسسسسسسسى يا بسبوسة ياجميلة على اهتمامك وردك

ميرسى يا سكرة زى اسمك حلو وجميل

ربنا يباركلك ويفرح قلبك