Aum DoOoDe
Aum DoOoDe
جزاك الله كل خييييييييييييير كنت ادور على هالمواضوع من زمان وابي اعرف ياناس ابي حفاظ مايسرب بس تركت بامبرز وجربت بيبي جوي روعه فرق كبير بعدين خذيت لولدي مقاس كبير من بامبرز وصار صغير عليه ومقاسات بيبي جوي حوله وكبيره والصق حقها بصراحه مافيه اي عيب حول وتمام لكن لازالت شكلة التسريب :(
سمارا تمارا
سمارا تمارا
بيبي فاين يا بنات مافي زيه
السعر مناسب
قطن بدون أضافات تسبب حساسيه
مافي طفح جلدي
جربنا الغالي اللي هو بامبرز والله الطفح والاحمرار واحنا كل يوم عند الدكتور بس بعد بيبي فاين ولا شئ
حتى كثير رجال يشوفوني في السوبر ماركت اروح عليه ويسألوني هو كويس أقول ايه وعلى ضمانتي
واللي يقول انا اب جديد أقول خذ بيبي فاين >>>>لازم يعطوني نسبه على المبيعات
طبعا كل هذا من الفائده العظيمه اللي شفتهها منه
حتى اخوي يحسدنا يقول اجل احنا تورطنا في بامبرز وخسرونا فلوس على !!!!!! العيال وهو فيه اللي احسن وأرخص
nourhane
nourhane
بيبي فاين يا بنات مافي زيه السعر مناسب قطن بدون أضافات تسبب حساسيه مافي طفح جلدي جربنا الغالي اللي هو بامبرز والله الطفح والاحمرار واحنا كل يوم عند الدكتور بس بعد بيبي فاين ولا شئ حتى كثير رجال يشوفوني في السوبر ماركت اروح عليه ويسألوني هو كويس أقول ايه وعلى ضمانتي واللي يقول انا اب جديد أقول خذ بيبي فاين >>>>لازم يعطوني نسبه على المبيعات طبعا كل هذا من الفائده العظيمه اللي شفتهها منه حتى اخوي يحسدنا يقول اجل احنا تورطنا في بامبرز وخسرونا فلوس على !!!!!! العيال وهو فيه اللي احسن وأرخص
بيبي فاين يا بنات مافي زيه السعر مناسب قطن بدون أضافات تسبب حساسيه مافي طفح جلدي جربنا...
ععندك حق هو هايل ويوجد نوع اخر من نفس الشركة لا اعرف اذا كان موجود عندكم منة ولكن عندنا فى مصر موجود فاينيز يشبة بامبرز فى الشكل ولكنة لا يسرب وجيد جدا يعنى ممكن الواحد يعمل مثل ام عبد الله يستخدم بيبى فاين وللخروجات الطويلة يستخدم فاينيز هو عيبة الوحيد انة غير موجود بكل المناطق عندنا كذلك لا تجدى جميع المقاسات اعتقد لانة اغلى من بيبى فاين
egyptio
egyptio
ععندك حق هو هايل ويوجد نوع اخر من نفس الشركة لا اعرف اذا كان موجود عندكم منة ولكن عندنا فى مصر موجود فاينيز يشبة بامبرز فى الشكل ولكنة لا يسرب وجيد جدا يعنى ممكن الواحد يعمل مثل ام عبد الله يستخدم بيبى فاين وللخروجات الطويلة يستخدم فاينيز هو عيبة الوحيد انة غير موجود بكل المناطق عندنا كذلك لا تجدى جميع المقاسات اعتقد لانة اغلى من بيبى فاين
ععندك حق هو هايل ويوجد نوع اخر من نفس الشركة لا اعرف اذا كان موجود عندكم منة ولكن عندنا فى مصر...
حبيبتى عندك حق افضل الانواع بيبى جوى وافضل منه وارخص بيبى فاين جميل جدا جدا
وهنا ستجدن ارقام خاصه بالشركه للأمهات التى لا تجد هذا النوع(بيبى فاين) فى بلادها وهو فى البلاد التاليه وهى البلاد المذكوره على العبوه
مصر 1180011-0800

الاردن 22122-0800

لبنان 488588-01

السعودية 6370090-02

الامارات 63-3463-800

المغرب 21222227603+

السودان 249183581119+
*حاملة القران*
صراحه انصدممممممممممممت لمن عرفت بان هجبزامرييييييييييييييييييييكي
الحمدلله الكيس اللي عندي خلص وباذن لله اخركيس وابني بخير وعافيه