shewawa
shewawa
ازيكم يا بنات انا متجوزه من 4 سنين ومقيمه الان فى قطر واختى متجوزه من سنه واحده بس يعنى ممكن ان شاء الله افيدكم انا عملت فرحى فى دار الاسلحه والذخيره فيها قاعه اسمها كريستال تحفه وفى فرحه ودى اقل شويه بس برضه جميله وعملت مكياجى فى مدينه نصر عند كوافير التونسى بجوار مدارس المنهل والمتخصصه فى المكياج تونسيه وشاطره فعلا واسعارها حلوه وانا كنت محجبه والحمد لله واتمنى كلكو يا بنات تكونو كده علشان نبدا حياتنا صح مش فى معصيه الخالق سبحانه وتعالى اما اختى فعملت المكيج عند كوافير نينا وبنتا فى شارع الهرم """""""""تحفه"""""" فى لفات الطرح والمكيج والله يابنات فعلا رائع والاسعار فى المعقول وممكن اى حاجه هتطلبيها بيعملوا ليكى .اما التصوير فانا كانت صورى فى الدار واختى فى فوتو شوب برضه فى شارع الهرم برضه جميل جدا انا تعبت من الكتابه واى سؤال ان شاء الله هجاوب وشششششكرا يا شيكيواوا على الموضوع الجميل وان شاء الله كل البنات المصريات وغيرهم يساهموا فى انجاح هذا الموضوع وياريت كمان اى واحده تكون جربت وصفات """"سهله""""" ومضمونه تقولها لينا وتكون مكوناتها معروفه عندنا فى مصر وده صعب شويه فى كتير من الوصفات المكتوبه وفى النهايه ارجو منكن ان تدعو لى بالذريه الصالحه عاجلا غير اجل يارب ولا تبخلو على بالدعاء من القلب و الى كل العرايس الللللللللللللللللللللف مببببببببببببببببببببببببببببببببروك
ازيكم يا بنات انا متجوزه من 4 سنين ومقيمه الان فى قطر واختى متجوزه من سنه واحده بس يعنى ممكن ان...
شوكولاته ياعسل شكرا على مساعدتك بخبرتك فى زواجك وزواج اختك وفعلا انا حضرت فرح فى الأسلحه والذخيره قاعة كريستال وكان حلو قوى
وربنا يرزقك بالذريه الصالحه عاجلا غير آجل يارب وأرجو منك الأستغفار بنية الأنجاب وإن شاء الله ربنا حيستجاب لدعائك استغفرى كتير
cat 2006
cat 2006
السلام عليكم يا بنات اه اخباركم
انا برضه مخطوبه وفرحى قريب
وبجهز وافرش كمان
اولا ابدا بالاجهزه الكهربائيه

التلاجه..........كريازى 18 قدم
بلاش ايديال فيها 2 عيب توزيع الحراره مش كويس وكمان صوت الماتور عالى جدا
توشيبا انا مش حابه حكايه 3 باب

الغساله ...........ايديال زانوسى 18 برنامج
بلاش 20 مافيش فرق قوى
14 مافيش فيه درجات الحراره

البوتاجاز................ينفرسال 5 شعله اللى سليفر
الكل بيشكر فيها حتى الناس اللى فى شركه الغاز

التليفزيون...........توشيبا وl.g
بس راى دلوقتى كله زى بعض انا جبت جاك الكل بيشكر فيها وكتير جبها
يعنى انا جبته 29 بوصه بسعر توشيبا 21 بوصه
shakalata
shakalata
يا بنات انا سمعت من شخص متخصص فى الاجهزه ان الغساله الايديال"""" العبد"""" احسن من ايديال زانوسى انا عندى ايديال زانوسى ولكن هذا المهندس قال لى ان العبد الحله بتاعتها استنلس و مش زى زانوسى دى نصيحتى يا بنات واللهم بلغت اللهم فاشهد اما عن الثلاجه فعن تجربه ناس قريبين منى سمعت انها جميله جدا جدا وانا ندمت انى مشترتهاش والبوتجاز ده كويس والتلفزيون عادى المهم تكون صورته حلوه ومش مهم يكون ماركه يا بنات انا قلتلكم اللى اعرفه من خبره زواجى و زواج اختى

كوته بنت حلويات و شيواوا شكرا لكما واتمنى ان ترسلى لنا وصفاتك السهله والمجربه لانى اعانى من شعرى فهو الحمد لله بس مجعد و مقصف وسئ انتم عارفين بقه بلاش احراج
shakalata
shakalata
الثلاجه اللى قصدتها هى توشيبا ال3 باب
shewawa
shewawa
سلوى ياقمر منورانا وشكرا على المعلومات الحلوه دى لأن الأجهزه الكهربائيه مهم جدا الواحد يختارها كويس وعلى فكره ثلاجة توشيبا فى منها 2 باب

شوكولاته شكرا على نصيحتك وإن شاء الله كوته تقولك على الوصفات وأنا لو عرفت حاجه حقولك ياجميل