don
don
moon33 moon33 :
الاخت دون أتفجأت بالملف المتكامل والروعه بصراحة مافيش أجمل من جده أشكرك على مجهودك أما بالنسبة للسان العصفور فان شاء الله هأجربها بكرة عجبتني مقاديرها وكل المقادير عندي وان شاء الله هرد عليك بالنتيجة. :27:
الاخت دون أتفجأت بالملف المتكامل والروعه بصراحة مافيش أجمل من جده أشكرك على مجهودك أما بالنسبة...
:27:
don
don
moon33 moon33 :
الاخت دون أتفجأت بالملف المتكامل والروعه بصراحة مافيش أجمل من جده أشكرك على مجهودك أما بالنسبة للسان العصفور فان شاء الله هأجربها بكرة عجبتني مقاديرها وكل المقادير عندي وان شاء الله هرد عليك بالنتيجة. :27:
الاخت دون أتفجأت بالملف المتكامل والروعه بصراحة مافيش أجمل من جده أشكرك على مجهودك أما بالنسبة...
البسطا فلورا
don
don
moon33 moon33 :
بصى يا احلام بالنسبة للتوفى انا اعرف طريقة واحدة بس فمش عارفة اذا كان هو دة اللى تقصدية ولا لأ ؟؟
بجيب سكر مثلا نص كوباية مع باكو زبدة الرقيع اللى هو 113 جرام وعلبة قشطة بحطهم على بعض على البارد واقلبهم كويس وبعدين احطهم على النار على نار هادية لحد ما السكر يدوب ويبتدى التوفى يبقى لونه بنى زى الكراميل بالظبط وكدة بقى جاهز شوفى وقوليلى
Enna
Enna
صباح الفل والياسمين على حبايبي الحلوين
الله لا يحرمني منكم قولوا امين

حبيبتي دون اشكرك من كل فؤادي على قلق عليا وربنا ميحرمناش منك امين
Enna
Enna
يا دندون : الرقاق انا فعلا بعمله كده بس بقولك الاطراف عندي عارفه عامله زي العظم سميكه جدا طبعا هي فكرتك هيله بس انا حابه اخذ رايك ايه رايك لو كسرت الاطراف وخلاص؟؟ :mouse:

وقوليلي ازاي اخليها طريه يعني ابلها قوي والله تبقى ناشف برضه وهل لما احطها في الفرن احطها فوق والله تحت وهل احطلها معلقه شوربه فوق خالص والله زبده كفايه ؟
معلش دوخت بس انا الكابتن بتاعنا بيحب يكله على الفطار في العيد ان شاء الله معلش تقوليلي بالتفصيل معلش انتي حبي وانا مدوخاكي :D