صالوح حبيبي
صالوح حبيبي
احب اهنيكي يا دوندن على الملف المتميز جدا ده :cook: لدرجة اني نفسي والله يتثبت لانه فعلا لا يقل جمالا ومجهودا عن الملفات المثبته وموضوع الصور اظن انه مش مهم اوي قد ما الوصف والتفاعل مع المشاركات ما هو مهم طلب عاجل الى المشرفات يا ريت تثبتو لنا الموضوع وجزاكم الله خيرا جميعا
احب اهنيكي يا دوندن على الملف المتميز جدا ده :cook: لدرجة اني نفسي والله يتثبت لانه فعلا لا يقل...
فعلا انتم ممتازات ماشاء الله عليكم وفعلاً الخبببببببرررررررررررة لها دور كبير ياخبيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــررررررررات مشكووووووووووووووورررررررررررررررررررررررات مع جزيل حبي
omhabeba2000
omhabeba2000
جزاكى الله كل خير يا دون صلحى النت بسرعه اصل مش عارفين نمشى من غيرك
نانى انت فين وحشتينا
tamatiaa
tamatiaa
كبده وممبار احمدك يارب :7_5_131: :icon28: :icon28: :icon28:
don
don
احب اهنيكي يا دوندن على الملف المتميز جدا ده :cook: لدرجة اني نفسي والله يتثبت لانه فعلا لا يقل جمالا ومجهودا عن الملفات المثبته وموضوع الصور اظن انه مش مهم اوي قد ما الوصف والتفاعل مع المشاركات ما هو مهم طلب عاجل الى المشرفات يا ريت تثبتو لنا الموضوع وجزاكم الله خيرا جميعا
احب اهنيكي يا دوندن على الملف المتميز جدا ده :cook: لدرجة اني نفسي والله يتثبت لانه فعلا لا يقل...
والله يا bombonaia3asal انتى فاجئتينى بكلامك دة ... و انا مهما اقولك متشكرة حيبقى قليل لان جة تقييمك ليا كبير قوى اكتر مما كنت اتوقعه منكم وانا والله غرضى كله من هدا الملف ان مفيش حاجة تقف قدامكم لان انا دايما بكون منحازة للستات و دايما بيصعبوا عليا و انا منكم طبعا من ساعة ما بنصحى و احنا شغالين زى الطاحونة وخصوصا كل يوم حناكل اية بكرة ؟ و غالبا محدش بيرد علينا و لما نطبخ و نصنف لهم ما نسمعش حتى كلمة كتر خيرك او كلمة تشجيع عشان كدة انا بسهلكم الامر شوية و بحاول اسهل عليكى وقفة المطبخ و بحاول اخلى اللى ياكل من اكلك يقولك تسلم ايدك و يرفع من روحك المعنوية .عارفين لية ؟؟ علشان احنا نستاهل الست اللى تدخل موقع اكل دة بيكون بغرض انها تتعلم عشان ترضى خطيبها او زوجها او اسرتها مش بغرض تانى علشان كدة انا اللى بحترمكم و بقولكم شكرا لدخولكم و ربنا يديم المحبة بينا
شكرا لصالوح حبيبي.. وجزاكى الله كل خير على كلامك الحلو و بالنسبة لموضوع الصور فأنا فعلا اسفة علية لانى مش بعرف اعمله فانا لا اعرف الا بيتى و المطبخ و اولادى لكن انا فية فكرة فى دماغى انتم اوحتو لى بيها ان شاءالله ححاول اظبطها و انفزها شكرا يا تماتيا لتشجيعك اليومى شكرا يا ام حبيبة :39:
don
don
don don :
الكبدة بالردة المقادير : كيلو كبدة شرائح رأس توم مفرومة ناعم جدا - ملح -فلفل - نصف ملعقة صغيرة كمون - 2 ملعقة كبيرة كزبرة ناعمة -2 كوب ردة ناعمة + نص كوب دقيق – ( تخلطيهم مع بعض ) زيت للقلىالطريقة تبلى الكبدة و ضعى عليها و الملح و الفلفل و التوم و الكزبرة و الكمون و قلبيهم كويس وحطيها فى الثلاجة تقريبا ساعتين علشان تشرب من كل التتبيلة كويس طلعيها من الثلاجة و سخنى الزيت نضع شريحة شريحة فى خليط الردة بالدقيق و اضغطى عليها با يدك كويس من الناحيتين و ضعيها فى الزيت لحد ما تحمر من الناحيتين بس خلى بالك الكبدة اساسا بتستوى بسرعة يعنى ما تسبيهاش على النار دى يادوب بتاخد ثوانى طلعيها من المقلاية و بالهنا و الشفا ملحوظة لو عاوزة الكبدة مشوية : تعملى كل اللى عملناة عادى لحد مت تخرجيها من الثلاجة و بعدين تشويها ملحوظة : بالنسبة للردة اللى هيا بنشوى بيها السمك ممكن تشتريها من اى فرن عيش بلدى او بقيت متوفرة فى عبوات فى السوبر ماركت
الكبدة بالردة المقادير : كيلو كبدة شرائح رأس توم مفرومة ناعم جدا - ملح -فلفل - نصف ملعقة صغيرة...
شكر خاص لنانى لمساعدتها لى فى هدا الملف بكل حب وروح جميلة وانا بئأكد عليكى تانى يا نانى ان البيت بيتك وانا حسة انك حبتينا و اتعلقتى بينا و انا عرفة انك تملكى الكثير لمساعدة البنات و السيدات فلا تبخلى علينا و دخولك لنا نورنا والله :32: :26: :26: