mooty
mooty
حد فيكو كمان يعرف طريقة الفراخ المشوية بالريحان والتمر الهندى ..

يا ريت اللى يعرف يفيدنا..
don
don
mooty mooty :
صباح الخير يا دندون تسلم ايدك انتى ونانى وكل العضوات اللى منوريين الموضوع ,, اخبار الدونات معاكوا اية؟؟ حد يعرف طريقتها؟؟؟؟ انا جربت السويسرول تانى طلع حلو اوى الحمد لله الف شكر ليكى حبيبتى وبعت منة كمان لحماتى،،وقالتلى انة حلو بس المشكلة ان الكيك بيطلع حلو اوى ومنفوش لكن لما بلفة بضغط علية جامد علشان يمسك فالكيك بيطبطط وبيبقى مكتوم ،، دة عادى ولا اية ؟؟؟.. معلش يا ابلة دون انا عارفة انى وجعت دماغك بس اعمل اية بقى استحملينى..
صباح الخير يا دندون تسلم ايدك انتى ونانى وكل العضوات اللى منوريين الموضوع ,, اخبار الدونات...
لأ طبعا يا مووتى دة مش عادى واضح انك بتدوسى علية جامد بضمير ماتنسيش ان احنا اول لفة بنلفها بيكون سخن مع الضغط بتاعك يعمل كدة خلى و بعدين انتى خايفة لية انه يفك ؟؟ هو مش حيفك طالما ان هو اساسا طالع حلو و طرى فحيلف معاكى بالراحة و مش حيفك تانى شوفى خلى ايدك بالراحة فى اول لفة وهو سخن ماشى ؟ وجربى وقوليلى
بالنسبة للدونات من عنيا حكتبهالك وبينى وبينك كان لازم فعلا نكتبه فى الملف
don
don
بونبونايه بصى انا بحط الكل على بعضه اذا عايزه تقسميهم وتدينى جزء ما فيش مانع يا بنبونه على الاطلاق وانا بعثت لدون لغايه ما عملت ومش عارفه اكمل ولا ايه بقى بيتهيالى انا وصلت لصفحه 47 اعمل ايه بقى دلوقتى؟؟ pious heart طبعا دوره الخياطه تجنن والله يا بنتى طول ما انا بتفرج بدعى لصاحبتها بصى بقى ما دمتى غاويه لازم نصاحب واقولك ...... احسن دون تيجى دلوقتى واحنا خارجين عن الاكل قصدى النص
بونبونايه بصى انا بحط الكل على بعضه اذا عايزه تقسميهم وتدينى جزء ما فيش مانع يا بنبونه على...
فينك يا نانى الصفحة مضلمة من غيرك كلهم مستنيينك تكتبيلنا حاجة على زوءك :)
waswosa
waswosa
اذيك يا دينا لما دخلت لاقيت فى صفحة واحدة مقرتهاش زادت بس و زعلت كنت فاكرة كتير بس لما فتحتها ما شاء الله مليانة سفرة دايمة
بس متنسيش افكار التزيين و طرق حفظ الطعام
مش بتدخلى الماسينجر ليه ؟
رواء الاسلام
رواء الاسلام
بونبونايه بصى انا بحط الكل على بعضه اذا عايزه تقسميهم وتدينى جزء ما فيش مانع يا بنبونه على الاطلاق وانا بعثت لدون لغايه ما عملت ومش عارفه اكمل ولا ايه بقى بيتهيالى انا وصلت لصفحه 47 اعمل ايه بقى دلوقتى؟؟ pious heart طبعا دوره الخياطه تجنن والله يا بنتى طول ما انا بتفرج بدعى لصاحبتها بصى بقى ما دمتى غاويه لازم نصاحب واقولك ...... احسن دون تيجى دلوقتى واحنا خارجين عن الاكل قصدى النص
بونبونايه بصى انا بحط الكل على بعضه اذا عايزه تقسميهم وتدينى جزء ما فيش مانع يا بنبونه على...
بالنسبة للسمك المقلي كنت سمعت معلومة و جربتها و هي انك بعد ما تحشي السمك انقعيه في شوية لبن و بعدين حطيه في الدقيق و اقليه البن بيديه طعم حلو و في نفس الوقت بيمنع ريحة الزفارة و السمك من البيت و ده عن تجربة