هبه عبد العظيم
don don :
بسم الله الرحمن الرحيم :) الجزء الثانى :)
لفلى انجل يا رب تجربيه ويعجبك وتقولى لهم قبل دينا ما تتريق عليا

شوفى عملت ايه فى الكيكه بتاعتى
خلت البت نودى تسفها

اىىىىىىىىىىىىىىىى
أحلام عصفور
أحلام عصفور
don don :
والله تسلم ايديكى يا احلام ....... اكتبى كل اللى عايزة تكتبية منتظرين نفسك فى الاكل
والله تسلم ايديكى يا احلام ....... اكتبى كل اللى عايزة تكتبية منتظرين نفسك فى الاكل
هبه

تسلم ايدك وإن شاء الله هأجربها قريبا جدا وأقول على النتايج

وشروق 2005

الفارم هوه السمن بالظبط كده
والطريقه بالتفصيل
انك تفركي السكر مع السمن جيدا ثم تضيفي البيضتين
وتكملي الفرك ثم تقومي بخلط كل من الدقيق والنشا والبيكنج بودا معا
وتضيفيهم الي مخلوط (السكرمع السمن مع البيض)
وتشكليهم والبهناء والشفاء
don
don
نانى يسلالالالالالالالالالالالالالالالالالام انا بتسال من نانى وانا برضه برد عليها يا سلام يا بت ياهبه يالا بقى اتغرى واتنفخى كده فرصه مش هتيجى لك ثانى بصى يا نانى احنا بنخلط الجزر مع المكرونه - هو انا ما قلتش كده ؟؟!!- طيب ونحطه تحت والمكرونه فوقه تعمل شكل هرمى كدهوت استوعبتينى؟؟ شوفتى بقى ما هى دون سايبانى فى المطبخ عماله ازربح برضه فازاى ازربح من غير ما اخرج قلب الدولاب؟؟ وبعدين ده طاااااااااااااجن مكرونه مش حاجه بسيطه لازم الواحد يصحى له من بدرى هى دون راحت فين؟؟
نانى يسلالالالالالالالالالالالالالالالالالام انا بتسال من نانى وانا برضه برد عليها يا سلام...
تصدقى بالله يا هبة انا تعبتلك .............. اية يا بنتى الكبت اللى عندك دة ؟؟ بس انا استحالة حفدر اتابعك كل يوم فى جميع الاقسام .. استحالة.... حدخلك قسم واحد فى اليوم وربنا يكون فى عون اللى حيتجوزك دة مامته دعياااااله .تسلم الايادى على المكرونة الحلوة دى بس خدى مواعينك قبل ماتمشى يا حبيبتى:angry:
lovely angel
lovely angel
don don :
دووووووووووووووون
لو انت موجوده دلوقتى قوليلى على طريقة السجق عشان عايزة اعمله
عشان خاطرىىىىىىىى
don
don
don don :
انا معاكى يا ام زياد يا حبيبتى انتى عاوزة طرق اكل جديدة للسجق ؟ولا طريقه عملة فى البيت