هبه عبد العظيم
يالا يا دينا نكمل والدعوه لكل الحبايب الى جاى والى غايب بس شرط اساسى سيب البطاقه الشخصيه على الباب :icon28:
يالا يا دينا نكمل والدعوه لكل الحبايب الى جاى والى غايب بس شرط اساسى سيب البطاقه الشخصيه على...
دون صحيح نسيت اقولك امبارح كنت معزومه عند اصحابى وعملت لهم بلح الشام بطريقتك مش عايزه اقولك كان اكثر من رائع مقرمش من بره وهش جدا من جوه انا عملت زى ما قلتى نصف زيت ونصه زبد كان تحفه ما احدش صدق انه معمول فى البيت يعنى احنا اتغذينا عند موتى - شوربه الخضار طبعا - وحلينا عند دون
يا بنات انصحكم بطريقه دون فى بلح الشام رائعههههههههههههههه ربنا يكرمك يارب
ام باسل*
ام باسل*
يالا يا دينا نكمل والدعوه لكل الحبايب الى جاى والى غايب بس شرط اساسى سيب البطاقه الشخصيه على الباب :icon28:
يالا يا دينا نكمل والدعوه لكل الحبايب الى جاى والى غايب بس شرط اساسى سيب البطاقه الشخصيه على...
السلام عليكم
تسلم ايدك يا ابله دوون
على طريقه السجق والله ما كنت متخيله انو بهذه السهوله
بصراحه كل ماابص ليه كنت احسه انو معقد جداا
لكن ربى يجزاك كل خير على تعاونك وعونك معنا
ابله
هو الامعاء اللى نستعمله فى السجق هوه زى الممبار
وتسلمى
اختك المحبه لك فى الله
ام باسل
tamatiaa
tamatiaa
دون يا جميل ايه اخبارك

الحقيني انا تهت ايه الكبد دي انا بعد التتبيلة بحطها في بقسماط واحمرها لقيتلك هنا وصفتين مفيهمش كدا :icon33: وانا بحب الكبدة قووي

مروة انا بجيب حاجة البسبوسة من درب البرابرة وغي فكرة بتبقي طازة وحلوة يا حلوة انتي
mooty
mooty
دووووووووووووووووووووووووووون

انا امبارح جربت السويسرولل وطلع روعة روعة روعة

بس فية مشكلة انا وانا بعجنة كانت العجينة ريحتها ]زفااااااااااااااااااااااارة اضفت فاتيليا اكتر على العجين
وبعد اما عملتها
خطيبى قاللى انها زفرة برضة .
مش عارفة لييييييييييييييييية
لما قعدت :icon33: :icon33: :icon33: :icon33: :icon33:
هبه عبد العظيم
ممكن اقول حاجه بصى يا موتى فيه فى السوق بيض اسمه بيض حيوى ده عمره ما بيبقى زفر بالاضافه لانه طعمه احسن وافيد