اللهم اجرني بمصيبتي واخلف عليا خير منها يا ارحم الراحمين

تأخر الحمل

السلام عليكم يا بنات حواء ذي ما بين من العنوان كان عندي امل الشهر ده بالحمل كبير وخصوصا ان كنت وخده منشط وكان التبويض كويس جدا وكان سماكة الرحم 7.5 مش عارفة ديت كويسة ولا لأ المهم زوجي قال لي علي طبيب هو كشفة غالي بس ممتاز رحت لية وحطم كل معناوياتي قال لي انت لازم اطفال الانابيب مع ان التبويض ممتاز وكنت عاملة منظار علشان اتأكد من الانابيب والدكتور قال في انبوبة كانت مسدودة وسلكها والثانية الحمد الله سليمة بس والله تحطمت كتير وزوجي متغير معايا من ساعة الموضوع مش عارفة اعمل اية كل حاجة حولي سوداء والله يسامحني التفكير هيموتني وخصوصا ان كل شوية اتكلم مع زوجي بالموضوع وهو قال لي انو زهق بس غصب عني والله تعبت من غير طفل يا رب ارزقني واخواتي المتأخرات عاجل غير اجل يا ارحم الراحمين نفسي اتأكد من سلامة الانابيب لان اغلبية الشهور يحصل تبويض بس بدون حمل الحمد الله علي كل حال فهل ممكن يكون المنظار سلك الانابيب ولا اتأكد بعمل اشاعة بالصبغة اية رئيكم ملحوظة بعد المنظار حصل عندي سخونة ممكن تكون سببت مشاكل في الانابيب لاني سمعت ان السخونة تسبب التصاقات اعمل اية الله يخليكم ردو عليا الله يرزقكم كل ما تتمنو وتفتكرو ممكن زوجي يسبني عندي احساس انو ممكن يسبني انا لي خمس سنوات وشهرين متزوجة
35
2K

يلزم عليك تسجيل الدخول أولًا لكتابة تعليق.

تسجيل دخول

جروح ودموع
جروح ودموع
الله يرزقك ويرزقني واخواتي المتأخرات عاجل غير اجل يا ارحم الراحمين
المتفائلة دائماااا
مشكورة اختي علي ردك اللهم امين
توتة الحالمة
توتة الحالمة
أللة يعينك يا اختي وربي كريم
قادر يرزقك وكل المتاخرات