شـروق الجمـال
شكرا يا قمر على الموضوع الرائع والمفيد عملت اعجاب بصفحتك .. وصفحات التاجرات اللى هنا فى الموضوع ودى صفحتى يا قمر .. شوفيها وقوليلى ايه رأيك ولو عجبتك ... اعملى LIKE ولو حابه اى استفسار عن الأكواد وتصميم واجهة الصفحه نفسها انا فى الخدمه سؤال صغير عندك فكرة هى الصورة طالعه حواليها اطار ليه كده ؟؟؟؟؟
شكرا يا قمر على الموضوع الرائع والمفيد عملت اعجاب بصفحتك .. وصفحات التاجرات اللى هنا فى الموضوع...
ويجزاك خير يارب
تم الانضمام :27:

تقدري تفتحي صفحة تجارية من نفس ايميلك اللي مسجلة فيه
اصلا لما تفتحي صفحة تجارية محد بيعرف مين صاحب هذي الصفحة
يعني اسمك الحقيقي ماراح يطلع
سجلي خروج وسوي نفس الخطوات اللي بالشرح الين عند الصورة

وسجلي دخول بإيميلك العادي
صفحة سنابل تجارية لان فيها زر اعجاب
الصفحة الشخصية بيكون فيها زر اضافة كصديق
فهمتي علي ي قمر :27:

ألف مبرووك حبيبتي
بإنتظار وضع رابط صفحتك

ألف مبرووك
فتحت وتم الانضمام :27:

ويجزاك بالخير حبيبتي ام زايد

روعه صفحتك ماشاءالله
جاية مرتبة مع ترتيبك للصور
بالنسبة لمشاركات المعجبين كان فيه خيار تقدرين تتحكمين بالنشر على حائط صفحتك
بس ياخيبة اتغير الفيس بوك وماحصلته :icon33:
تقدرين تعوضين هالنقص بإنك تتحكمين في ردودهم
تحذفينها
او تجعلينها مخفية
او تعملين حظر للي بينشر بصفحتك

سامحيني ياقلبي كنت ارد شوي شوي :27:

ويسعدك ياااارب
ويوفقك حبيبتي ام محمد
فديت طلتك بالموضوع

ويجزاك بالخير يارب ويسعدك
وتشرفت جدا بتواجدك
لا عدمناكِ

شكرا يا قمر على الموضوع الرائع والمفيد
عملت اعجاب بصفحتك .. وصفحات التاجرات اللى هنا فى الموضوع
ودى صفحتى يا قمر .. شوفيها وقوليلى ايه رأيك ولو عجبتك ... اعملى LIKE
ولو حابه اى استفسار عن الأكواد وتصميم واجهة الصفحه نفسها انا فى الخدمه

سؤال صغير عندك فكرة هى الصورة طالعه حواليها اطار ليه كده ؟؟؟؟؟

:icon28:

انسخي الصورة من عندي
برونز شوكليت
برونز شوكليت
مشكوووووورة ياشروق ياقمر
تعبنااك ياعسل
مول ‏ღ دانة الدنيا ღ
ياعسل مشيت على الخطواااااااااات الين هنا نختار معلومات ومن ثم basic information

مالقيت الخيار basic information

احولت عيوووووني وينه جعله المر ههههه
گبرياء أنث?
گبرياء أنث?
حبيبتي ماعرفت احط ايقونه الفيس

كيف اجيبها علشان احطها في توقيعي

من جد تعببت وانا احاول

هذي صفحتي

http://www.facebook.com/pages/%D9%83%D8%A8%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%A1-%D8%A3%D9%86%D8%AB%D9%89/173162852732483?created
رقه المشاعر
رقه المشاعر
ويجزاك خير يارب تم الانضمام :27: تقدري تفتحي صفحة تجارية من نفس ايميلك اللي مسجلة فيه اصلا لما تفتحي صفحة تجارية محد بيعرف مين صاحب هذي الصفحة يعني اسمك الحقيقي ماراح يطلع سجلي خروج وسوي نفس الخطوات اللي بالشرح الين عند الصورة وسجلي دخول بإيميلك العادي صفحة سنابل تجارية لان فيها زر اعجاب الصفحة الشخصية بيكون فيها زر اضافة كصديق فهمتي علي ي قمر :27: ألف مبرووك حبيبتي بإنتظار وضع رابط صفحتك ألف مبرووك فتحت وتم الانضمام :27: ويجزاك بالخير حبيبتي ام زايد روعه صفحتك ماشاءالله جاية مرتبة مع ترتيبك للصور بالنسبة لمشاركات المعجبين كان فيه خيار تقدرين تتحكمين بالنشر على حائط صفحتك بس ياخيبة اتغير الفيس بوك وماحصلته :icon33: تقدرين تعوضين هالنقص بإنك تتحكمين في ردودهم تحذفينها او تجعلينها مخفية او تعملين حظر للي بينشر بصفحتك سامحيني ياقلبي كنت ارد شوي شوي :27: ويسعدك ياااارب ويوفقك حبيبتي ام محمد فديت طلتك بالموضوع ويجزاك بالخير يارب ويسعدك وتشرفت جدا بتواجدك لا عدمناكِ [quote=رقه المشاعر;60657896]شكرا يا قمر على الموضوع الرائع والمفيد عملت اعجاب بصفحتك .. وصفحات التاجرات اللى هنا فى الموضوع ودى صفحتى يا قمر .. شوفيها وقوليلى ايه رأيك ولو عجبتك ... اعملى LIKE ولو حابه اى استفسار عن الأكواد وتصميم واجهة الصفحه نفسها انا فى الخدمه سؤال صغير عندك فكرة هى الصورة طالعه حواليها اطار ليه كده ؟؟؟؟؟ :icon28: انسخي الصورة من عندي [/COLOR]
ويجزاك خير يارب تم الانضمام :27: تقدري تفتحي صفحة تجارية من نفس ايميلك اللي مسجلة فيه اصلا...
الف شكر يا قمر عالصورة ... بس برضو فى توقيعى حواليها اطار ليه مش عارفه ..
وشكرا يا جميل عالأعجاب
من عينى حبيبتى اشرحلك اكواد التصميم اللى انتى عايزاها
ان شاء الله هنزل موضوع لشرح اكواد التصميم لكل التاجرات .. لأنى لو كتبتها هنا كتير من البنات مش هيشوفوها لأنها مش هتبقى فى الصفحات الأولى
عامة هى كلها اكواد html .. من امبارح بحضر الموضوع علشان الكل يستفاد ان شاء الله