don
don
بصي يا دون يا حبيبتي ادخلي على الموقع ده هتلاقي معلومات عن البلازما و ايه الفرق بينها و بين النوع العادي http://www.kolmakan.com/arabic/customerPages/001872.html الشركة في مدينة نصر اسمها O2 تليفونها 4484232 مهندس / باسم ده صاحب الشركة احسبي مساحة الغرفة اللي هتركبي فيها المستكيف مع مراعاة هل أنت في أخر دور من العمارة مثلا و لا لأ لأنهم بيراعو موضوع أخر دور ده عشان الحصان يزيد و بالتالي ممكن تتصلي بالشركة لو حبيتي يعملوا معاينة أو أنهم ينصحوكي بالتليفون ايه النوع المناسب من حيث قدرة الحصان (كام حصان يعني) سعر سبليت شارب 1.5 حصان ما بين 2550 جنيه ألى 2650 جنيه بالتركيب و النقل و أنا تحت أمرك يا دون
بصي يا دون يا حبيبتي ادخلي على الموقع ده هتلاقي معلومات عن البلازما و ايه الفرق بينها و بين...
منحرمش يا زيودة ربنا يخليكى :26: انا حتصل بيهم ييجوا يعاينوا لانى عايزة يا 4 يا 5 حصان لان الريسبشن واسع وانا فى اخر دور ومتوقعه حيقولى مابين 6000 او 7000 بيتهيئلى مش حيقل
بس المهم انك اطمنتى لشارب يا زيودة ؟؟؟؟؟ يعنى نعتمد على الله فية ؟؟؟
عموما حطلبهم دلوقتى واعرف السعر
zayyoda
zayyoda
don don :
منحرمش يا زيودة ربنا يخليكى :26: انا حتصل بيهم ييجوا يعاينوا لانى عايزة يا 4 يا 5 حصان لان الريسبشن واسع وانا فى اخر دور ومتوقعه حيقولى مابين 6000 او 7000 بيتهيئلى مش حيقل بس المهم انك اطمنتى لشارب يا زيودة ؟؟؟؟؟ يعنى نعتمد على الله فية ؟؟؟ عموما حطلبهم دلوقتى واعرف السعر
منحرمش يا زيودة ربنا يخليكى :26: انا حتصل بيهم ييجوا يعاينوا لانى عايزة يا 4 يا 5 حصان لان...
أه يا دون كتير جدا شكرلولي فيه و ضمانه 5 سنوات على الجهاز بالكامل
عموما لما تحبي تاخدي قرار أنصحك انك تعملي جدول
النوع (كاريير - شارب - ترين - يورك ... و هكذا)
السعر
المميزات
العيوب

توكلي على الله
don
don
أه يا دون كتير جدا شكرلولي فيه و ضمانه 5 سنوات على الجهاز بالكامل عموما لما تحبي تاخدي قرار أنصحك انك تعملي جدول النوع (كاريير - شارب - ترين - يورك ... و هكذا) السعر المميزات العيوب توكلي على الله
أه يا دون كتير جدا شكرلولي فيه و ضمانه 5 سنوات على الجهاز بالكامل عموما لما تحبي تاخدي قرار...
ونعم بالله منحرمش يا زيودة حسئل حالا كدة حعمل جوله بالتليفون واقولك برضه وبوسة كبيرة للاستاذ زياد افندى :26:
zayyoda
zayyoda
:04: ميرسي يا طنط على البوسة

زياد
don
don
:04: ميرسي يا طنط على البوسة زياد
:04: ميرسي يا طنط على البوسة زياد
صباح الفل يا زيودة بصى ياسيتى انا طلعت المساحة عايزة 5 حصان فكلمت المهندس (اللى هى شركة o2 وقالى ان تكييفات الشارب فقط لحد 3 حصان مفيش اكبر يعنى عايز يدينى تكييفين كل واحد منهم 3 حصان المهم ان سعرهم طلع ب8700 ج :( طبعا المبلغ كبير فحفكر تانى او حتصل بكرير الاول النهاردة واقرر واعيد التفكير تانى