don
don
don don :
ايوة يا هبهوبتى انا رجعت للمشاركات تانى كنتى طالبة الكنافة وانا ملحقتكيش شيفاكى عملتيها والعرقسوس احنا مش عاملينة مركز دة للشرب وتقريبا بتسألى ام ياسمين على المايونيز اللى مغلبكم وهو فى منتهى السهولة بس مشكلته انة عاوز نزول الزيت يكون سرسوب او خيط رفيع جدا وعايز طولة بال فى تنزيل الزيت
ايوة يا هبهوبتى انا رجعت للمشاركات تانى كنتى طالبة الكنافة وانا ملحقتكيش شيفاكى عملتيها والعرقسوس...
يابنات بالنسبة لسؤال جالى على الخاص عن انواع التغطية للحوم والدجاج وفاكرين ان احنا بنعمل غطاء بالبيض والبقسماط بس
فية كذا نوع : بالدقيق
بالبيض والبقسماط
بالدقيق ثم بالبيض والبقسماط
بالنقيطة
ودول بيبقوا للحوم والدجاج والاسماك
رواء الاسلام
رواء الاسلام
don don :
ايوة يا هبهوبتى انا رجعت للمشاركات تانى كنتى طالبة الكنافة وانا ملحقتكيش شيفاكى عملتيها والعرقسوس احنا مش عاملينة مركز دة للشرب وتقريبا بتسألى ام ياسمين على المايونيز اللى مغلبكم وهو فى منتهى السهولة بس مشكلته انة عاوز نزول الزيت يكون سرسوب او خيط رفيع جدا وعايز طولة بال فى تنزيل الزيت
ايوة يا هبهوبتى انا رجعت للمشاركات تانى كنتى طالبة الكنافة وانا ملحقتكيش شيفاكى عملتيها والعرقسوس...
ازيكم كلكم كل سنة و انتم طيبين

معلش انا باتابع على طول لكن مش قادرة اشارك لان الوقت في رمضان بيعدي بسرعة
حبيت بس اسلم عليكم كلكم و سلام خاص لدندون
egypt-jasica
egypt-jasica
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
صباح الفل والياسمين عليكم
ياترى فى حد ولا النهارده الجمعة كله أجازة على العموم انا بصبح بس

دندون الباقى وصلك ولا لسه

هبهوب انا سعيدة جدا انى كلمتك وكل سنة وانتى طيبه ياجميل ورمضان اللى جاى اكلمك فى بيتك انشاء الله ولا يهمك ابشرك انك هتبقى احسن واحدة فى المايونيز انا اول مره اعمله فصل الزيت وتانى مره كان خفيف بعد كده ماشاء الله عايزة اورد للسوبر ماركت انتى بس اضربى فى خلاط قوى وخلى الزيت زى مادندون قالتلك خيط رفيع متصل واصبرى لحد ما يتخن مينفعش نحط كمية زيت مرة واحدة وبعدين نكمل

نودى وموتى وحشتووووووووووووووونى
مسلمة وام ابيها ورواء وايرا ونهى ورونى ومروة ومصرية رقيقة ورانيا وسمسمه وام حبيبه وشيرى وام الهنا ويارب مكونش نسيت اى حد من الناس الحلوين اصحابى صباحكم زى الفل وصوما مقبولا وافطارا شهيا
don
don
don don :
صباح الفل يا رواء فعلا يا رواء انا بحس فعلا ان اليوم قصير والوقت بيمر بسرعة..الشهر سريع والصيام خفيف ربنا يتقبل منا يارب .
ام ياسمين يا صباح النور ...وصلنى الجزء التانى على الخاص النهاردة شكرا يا ايمان منحرمش يا حبيبتى .حضيفهم على طول على الموجود .
صباح الفل على كل حبايبى وشكلك عملتيها يا ام ابيها ؟؟؟؟؟؟؟؟ :icon28:
egypt-jasica
egypt-jasica
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
صباح الخير يادندون

قوليلى هو العيش البورى ينفع بديل للعيش العادى ولا ليه استعمال تانى