semsem2005
semsem2005
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
نها حبيبتى فى سبانخ فريش فى مترو او هايبر اسالى عليها
ام ياسمين ازيك يا جميل وازاى مشمش
egypt-jasica
egypt-jasica
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
بصى يا نهى انا امبارح عملت فراخ كنتاكى جميله سلقتها الأول نصف سليق وبعد كده عملت خلطه حطيت 2 بيضة على شويه لبن و2 ملعقة دقيق وكركم وقرفه وجنزبيل وجوزة الطيب وملح وفلفل وحطيتهم فيه وبعد كده حطيت بقسماط فى كيس ومعاه كورن فلكس مكسر وحطيت الفراخ وبعد كده حمرتها على نار هاديه طلعت مقرمشة وجميله فعلا بس برده انا لسه عايزة بتاعة كنتاااااااااااكى
وعلى فكرة السبانخ طازه بقالها مده
شيرى 44
شيرى 44
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
صباح الخير :)
ازيكم جميعااااا يارب تكونوا بخير.. معلش اناحسأل سؤال انهارده وماحدش يقول عليا مابفهمش حاجه :( انا عملت الباستا فلورا من يومين وانا بعمل العجينه كانت عماله تطلع السمنه ( انا ماشيه على المقادير المكتوبه ) فقلت ازودها دقيق وقعدت زودتها دقيق لحد ما بقت كويسه .. بس بعد ما دخلت الفرن وطلعت لما بردت بقت ناشفه اوى :( مع ان طعمها حلو بس ناشفه اوى .. حد يقولى عملت ايه غلط او كان المفروض اعمل ايه ؟
رواء الاسلام
رواء الاسلام
اهلا يا سمسم و حشتينا يا قمر، تسلم ايديكي و ربنا يردلك جوزك سالم ان شاء الله نها يا جميلة السبانخ نزلت خلاص و لسه في اولها و قطمت وسطي في غسيلها و تقطيعها بس احنا بنمووووت فيها في البيت، هي و القلقاس من الاكلات الخضراء المحببة عندنا، اتفضلي معانا النهاردة بقى و الا اجيلك انا و معايا طبق؟؟؟ :)
اهلا يا سمسم و حشتينا يا قمر، تسلم ايديكي و ربنا يردلك جوزك سالم ان شاء الله نها يا جميلة...
ازيكم كلكم

دندون انتي الظاهر نسيتيني
nohaa
nohaa
don don :
( الجزء الخامس )
( الجزء الخامس )
يابختكم بالسبانخ هنا لسه مانزلتش كل ماسال عليها يقولولي لسه
ام ياسمين يعنى اجرب طريقتك ولا استنى طريقة الكنتاكي التانيه