ثواني النبض
ثواني النبض
السلا م عليكم من ناحيتى انا تقصينه الاناناس وتصبغينه عنابي وخصل اسود بطلع عليك جنان اذا كنتى بيضاء بااااااااااااااااااي
السلا م عليكم من ناحيتى انا تقصينه الاناناس وتصبغينه عنابي وخصل اسود بطلع عليك جنان اذا كنتى...
هلا وغلا 00
تصدقين ماعرف قصة الاناناس :(
حلوه فكرتك بس العنابي مايطول صح؟

شكررررررررررررررررررررررررررررررراً لمرورك انتظرك :26:
ثواني النبض
ثواني النبض
عن تجربة الشعر الطويل لما ينصبغ بتروح هيبته وبيكون غير ملفت للنظر طيب ماتحاولى تغيرى فى الشكل بس ؟؟؟؟ده رايى وانتى طبعا لكى الحرية
عن تجربة الشعر الطويل لما ينصبغ بتروح هيبته وبيكون غير ملفت للنظر طيب ماتحاولى تغيرى فى الشكل...
شكراً المحاسبه بس دااااااااايم اغير بالشكل ومليت بجد وماقد صبغت قلت اغيره لي فتره
ستايل شعري ماتغير :09:
بجد تحمست اصبغ واغير:(
شكراً ياقمر على المرور0
ثواني النبض
ثواني النبض
لأ اختى المحاسبه مش شرط ياقمر لو لون فاتح معاكى اه انا ضد الالوان الفاتحه عموما لنها مش بتمشى على بشرتنا اصلا لكن لو خصل مثلا على ارضيه غامقه بيوحى بالكثافه للشعر ولو لون غامق عادى مش حيختلف الامر انا شعرى خفيف وناعم وطويل فملوش هيبه اصلا ضايعه اوريدى ههههههههى
لأ اختى المحاسبه مش شرط ياقمر لو لون فاتح معاكى اه انا ضد الالوان الفاتحه عموما لنها مش بتمشى...
مليسيا 00
شكراً ياعسل ممكن توريني صور لفكرتك واكون شاااكره لكِ الله يسعدك وشكراً:26:
ثواني النبض
ثواني النبض
مليسيا 00 شكراً ياعسل ممكن توريني صور لفكرتك واكون شاااكره لكِ الله يسعدك وشكراً:26:
مليسيا 00 شكراً ياعسل ممكن توريني صور لفكرتك واكون شاااكره لكِ الله يسعدك وشكراً:26:
شكراً يادلع لرفعكِ للموضوع
وينكم يابنااااااااااااااااااااااااااات
أسمى سوسو
أسمى سوسو
لوتعرفين ياعزيزتي صبغات طبيبعيه خاليه من الاوكسجين ومجربه ياليت لو تخبرينا عليها وجزاك الله خيرا لانو صبغات الاوكسجين تحرق الشعر وتكثر الشيب .