spanishflower
spanishflower
don don :
شكرا يا لاوز وبعتلك على الخاص:26:
شكرا يا لاوز وبعتلك على الخاص:26:
مش عارفه يعني ايه كشري بجبه يا دون

انا اعرف نوعين
واحد اصفر و التاني بني اللي معاه مكرونه صغيره و بصل محمر
نفسي اعمله بكره ان شاء الله علشان زهقت
العدس اللي عندي لونه بني
هبه عبد العظيم
دون
موتى
نودى

ما حدش يروح القسم اليومين دول انا فى فتره انتخابات ومش عايزه فضايح

هو انا عشان نتى بايظ ارجع القيكم عزلتم؟؟

طب وبعدين فيكوا بجىىىىىىىىىىىى

انتوا كل مره تعملوا فيا العمله دى وانا ساكته ....... غالبا لو عملتم حاجه ثانى هعاقبكم بس لا حرام متهنوش عليا ده انتوا كناكيت فلبى من جوه فشتى

بت يا نودى انتى وموتى مين راح القسم ومين خرم عين اخوه ؟؟ انا مش مختفيه يا موتى انا كنت مهروسه فيه قطر عدى عليا بعيد عنك – زى توم وجرى كده – وبعدين روحت لدون فكت التطبيقه – ربنا ستر -

حرام عليكى يا نودى هتودى موديرك الصاله ؟؟!! هو ايه انتى ما فيش فى قلبك رحمه ما لكيش اخوات صبيان ده حتى الراجل يابانى يعنى اصلى مش تقليد.

عموما ما علينا انا نزلت النهارده اشوف لكم اليخوته انا والواد محمد يا دون – ماشى يا دينا – ولقيت واحد مش بطال بس لسه بقى هنفرشه – همتكم يا رجاله –
ازيك يا احلام رمضان كريم

بصوا بقى انا هحرمكوا منى خمس ست ايام يمكن اكثر يمكن اقل – بدور على اليخت ايه فيه حاجه؟؟- ارجع الاقيكم عاملين لى كل الى فى نفسى – ولاننا غالبا مش هناكل غير سمك لاننا هنبقى وسط الميه عايزه الى وعدتينى بيه يا دون ان شاء الله على الخاص –

انتوا زعلانين

لالا مش تزعلوا خالص هبقى ابص عليكم من بره والى نفسه فى شباشب يقولى – غالبا ده بقى سلاح مش خاص بدون بس –

بموت فيكم وبحبكم اوىىىىىىى
هبه عبد العظيم
يا ام ابيهااااااااااااااااااااااااا

وحشتينى جدا وعايزه اعرف اخبارك على الخاص – سامحينى يا دينا والله مش هشات – مش عارفه اشغل الخاص اليومين دول من البيت لكن كنت عايزه اطمن على يوم الجمعه

رنون ازيك وازى البطاطس
هبه عبد العظيم
احم احم خلينا فى الطبيخ بقى دلوقتى يا دينا انا بصيت على عجينه القطايف الى كنتى كاتباها فى الجزء الاول لقيتك كاتبه دقيق سميد؟؟ فعلا؟؟

طيب انا النهارده هعمل شويه نواشف – لزوم التدوير على اليخت – عندك اى اقتراحات حتى لو قديمه وانا ادور عليها بس قولى لى فى اى جزء؟؟

معلش يا دندون انا بتعبك موت
انا فى البيت يا دون وطنط سميره كلمتنى النهارده اديها البوسسسسسسسسسه دىىىىىىى – هى طنط سميره ما عندهش نت؟؟
أحلام عصفور
أحلام عصفور
الله أكرم
شكرا هبه