cute rouma
cute rouma
رنين الصمت
لقيت انها باكيج مجموعة سيديهات فيها عن البحر الاحمر و مصر و المتحف المصرى
المهم انا حعدى على مكتبهم بكرة و احتمال يجدوا لى فيلم فيديو لانهم وقفوا انتاجه لانه بالعربى و العربى مش مطلوب قوى و كمان فيه dvd
يا ريت تختارى انتى عايزة ايه بالضبط و تبعتيلى رقم الناس اللى اوصلهم الحاجة على الخاص و بالنسبة للسعر هما لسه ما قالولليش عليه فاما اروح بكرة ان شاء الله
B!nt elGoOod
B!nt elGoOod
اختي بتروح لمصر بس ماتعرف وين تروح ووين تسكن... اهي اهم شي عندها الفندق مرتب .. المكان محترم(((يعني مافيه شخلعه))..
وتبي تشتري فضيات يقولون ان الفضيات في مصر رخيصه .. صح او لا؟؟

عموما.. اختي تموت على الاسواق الشعبيه.. وين ممكن تلاقيها..

ام حبيبه احمد... ما قصرتي على مساعدتك..
cute rouma
cute rouma
بنت الجوووووود
السلام عليكم
انا كمان بحب الاسواق الشعبية بس على فكرة هى تبان شعبية بس فيها كل المستويات و فيها حاجات كتير راقية جدا و هى منطقة العتبة و الموسكى و الازهر فيهم كل حاجة من الابرة للصاروخ و هناك اسواق الجملة اصلا
و عن الفضيات بصراحة ما اعرفش بس اعتقد ان الاسعار ثابتة زيها زى الدهب يعنى اسعار عالمية يمكن قصدك الاكسسوارات هى عندنا بالمقارنة بيكم طبعا رخيصة جدا و اذواقها جميلة جدا
عموما اى استفسار انا اجاوب ان شاء الله
cute rouma
cute rouma
و بالنسبة للفنادق انا و الله ما اعرفش الكويس من اللى مش كويس لانى ما نزلت في اى واحد فيهم عمرى بس اعتقد انها ما تقربش من فنادق شارع الهرم هو الشارع ده موبوء اساسا فى موسم الصيف و كله ملاهى ليلية
و عموما فى كل مكان الكويس و الوحش و انا اعرف فندق اسمه الواحة بنزل فيه ضيوفى و الريت بتاعه 60 دولار للسينجل فى الليلة و ما حدش منهم اشتكى و الله اعلم
رنين الصمت
رنين الصمت
معليش أختي أم أحمد مشغولة اليومين هذي وما دخلت على الموضوع

شوفيلي السعر وقوليلي في أي مدينة في مصر انتي وأبغاه dvd لو تكرمت

مشكوووووووووووووورة أختي وان شاء الله تجي المدينة ونخدمك